Skip to main content

Σημαντικοί hosted buyers φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη Θεσσαλονίκη

Στη Frescon, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 11-13 Απριλίου, έχουν προγραμματιστεί πάνω από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού.

Η καρδιά των φρέσκων φρούτων και των λαχανικών θα χτυπά από τις 11-13 Απριλίου, στη Θεσσαλονίκη, στην 5η Έκθεση Frescon 2019.

Αυτές τις τρεις μέρες θα βρεθούν στη Θεσσαλονίκη 215 Έλληνες και ξένοι εκθέτες (έναντι 191 στην προηγούμενη διοργάνωση), οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο, ορισμένοι εκ των οποίων προέρχονται από Ινδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Συρία, Αργεντινή.

Παράλληλα, στην έκθεση θα βρίσκονται 205 hosted buyers φρέσκων φρούτων και λαχανικών από 35 χώρες, εκ των οποίων οι 130 είναι μεμονωμένοι. Οκτώ από hosted buyers θεωρούνται σημαντικοί, καθώς ο ο τζίρος τους είναι άνω των 300 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια της Frescon έχουν προγραμματιστεί πάνω από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ εκπρόσωπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

Ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ της Ευρώπης θα είναι παρούσες στο FreshCon Market. Στο FreshCon Market κάθε ένα σούπερ-μάρκετ έχει το δικό του stand και σ’ αυτό είναι εγκατεστημένοι οι αγοραστές των τμημάτων των φρέσκων φρούτων και λαχανικών από τις λιανεμπορικές αλυσίδες.

«Η Frescon εντάσσεται στην πολύ δυναμική ομάδα των αγροτικών εκθέσεων που διοργανώνει η ΔΕΘ, σε Θεσσαλονίκη και όχι μόνο. Κάθε χρόνο, οι συμμετοχές στην έκθεση αυξάνονται, ενώ κλείνονται σημαντικές δουλειές από τους Έλληνες παραγωγούς», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-  Ηelexpo Κυριάκος Ποζρικίδης, κάνοντας λόγο για έναν σημαντικό ενδιάμεσο κρίκο ανάμεσα στην ελληνική παραγωγή φρούτων και λαχανικών και στις διεθνείς αγορές, στους μεγάλους λιανέμπορους και στα υπερεθνικά δίκτυα διανομής.

Όπως ανέφερε ο κ. Ποζρικίδης, όσοι εκθέτες της Frescon επιθυμούν, θα πάνε στη Fruit Attraction που θα γίνει 23 -25 Οκτωβρίου στη Μαδρίτη.

Από την πλευρά του ο εκδότης των «Φρουτονέων» Τάκης Ορφανός σημείωσε ότι η Frescon έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορικά και πως εδραιώνεται, τονίζοντας ότι φέτος προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από την Ουκρανία, τη Λευκορωσία, τη Σαουδική Αραβία και την Ρουμανία.

Η υπεύθυνη οργάνωσης της Frescon Τόνια Νικολαϊδου αναφέρθηκε στο Digital Greece FRESKON Edition, ένα θεματικό πάρκο στο οποίο συμμετέχουν 13 νεοφυείς επιχειρήσεις, οι οποίες προβάλουν πρωτοποριακά συστήματα για την ανάπτυξη των εταιρειών.

Στη φετινή διοργάνωση ξεχωρίζει επίσης και το Διεθνές Συνέδριο Ροδακίνου, ενώ η σύνδεση της παραγωγής με το λιανεμπόριο αποτελεί στο επίκεντρο του «FreshCon Market», με στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου.

Δύσκολη η τρέχουσα σεζόν για φρούτα λόγω καιρικών συνθηκών

Δύσκολη χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν για την παραγωγή φρούτων λόγω καιρικών αλλαγών ο εκδότης των «Φρουτονέων» Τάκης Ορφανός.

Όπως ανέφερε, υπάρχουν προβλήματα σε πολλά προϊόντα, ενώ οι παραγωγοί σε Ημαθία και Πέλλα είναι σε δυσάρεστη θέση. «Τα προβλήματα ξεκίνησαν από πέρσι με τα ροδάκινα που καταστράφηκε ένα μεγάλο μέρος, ενώ για τα ακτινίδια υπάρχουν υψηλά αποθέματα στα ψυγεία», τόνισε.

Ο κ. Ορφανός χαρακτήρισε θετικό την ανακοίνωση για τις επενδύσεις στη μεταποίηση από το Πρόγραμμα 4.2. Όπως σημείωσε, αναμένονται επενδύσεις άνω και των 700 εκατ. ευρώ σε συσκευαστήρια, ψυγεία και εξοπλισμούς επιχειρήσεων αγροτικών.