Skip to main content

Συζήτηση Κεραμέως-Κόρμαν για τους άξονες μεταρρυθμίσεων του ΥΠΑΙΘ

Η υπουργός και ο γενικός γραμματέας συζήτησαν για τους πέντε βασικούς άξονες μεταρρυθμίσεων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Συνάντηση εργασίας με τον νέο γενικό γραμματέα του ΟΟΣΑ, Ματίας Κόρμαν (Mathias Cormann) είχε σήμερα η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο διήμερης επίσκεψής του στην Αθήνα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η υπουργός και ο γενικός γραμματέας συζήτησαν για τους πέντε βασικούς άξονες μεταρρυθμίσεων του ΥΠΑΙΘ, καθώς και «για την εξαιρετική συνεργασία ΥΠΑΙΘ και ΟΟΣΑ ως προς την ανταλλαγή τεχνογνωσίας για την υποστήριξη του μεταρρυθμιστικού έργου του υπουργείου», αναφέρει η ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε στις δράσεις του υπουργείου για:

1. την αναβάθμιση των ήπιων και των ψηφιακών δεξιοτήτων του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας, ήδη από το νηπιαγωγείο,

2. την ενίσχυση της αυτονομίας των εκπαιδευτικών δομών, σε ένα πλαίσιο ενισχυμένης διαφάνειας και λογοδοσίας,

3. τη βελτίωση της διασύνδεσης του εκπαιδευτικού προγράμματος με τις ανάγκες της κοινωνίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ουσιαστική αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αλλά και την ενίσχυση των συνεργασιών μεταξύ πανεπιστημίων και ιδιωτικού τομέα,

4. τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών, παρέχοντας πολλές και ποιοτικές εναλλακτικές διαδρομές ανέλιξης σε κάθε παιδί, και

5. τη διεθνοποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος, με ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της εξωστρέφειας των ελληνικών ΑΕΙ.

Ο κ. Κόρμαν, δήλωσε μεταξύ άλλων μετά τη συνάντηση, ότι «η επίδοση της Ελλάδας στον τομέα της διαχείρισης των συνεπειών της πανδημίας στην εκπαίδευση αναγνωρίζεται ως εξαιρετική».

Επίσης, ο γενικός γραμματέας και η υπουργός συμφώνησαν ότι «η βιωματική εξοικείωση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις νέες τεχνολογίες, η οποία αποτελεί κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης, στο οποίο συνέβαλαν καθοριστικά οι εκπαιδευτικοί, τα στελέχη εκπαίδευσης, οι μαθητές και οι γονείς τους, δημιουργεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τον περαιτέρω εμπλουτισμό της δια ζώσης διδασκαλίας με ψηφιακά εργαλεία μάθησης, που η χώρα μας θα συνεχίσει να αξιοποιεί».