Skip to main content

Σκληρή ανακοίνωση ΟΑΣΘ κατά Ταχιάου: Θέλει να επαναφέρει τους ιδιώτες

Βέλη ΟΑΣΘ κατά του υποψηφίου δημάρχου Θεσσαλονίκης μετά την επίσκεψή του τελευταία στα γραφεία του Οργανισμού και τη συνάντηση με τον κ. Παναγιωτίδη.

Σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε ο ΟΑΣΘ κατά του Νίκου Ταχιάου μετά τη σημερινή επίσκεψη του υποψηφίου δημάρχου Θεσσαλονίκης στα γραφεία του οργανισμού και τη συνάντησή του με δευθύνοντα σύμβουλο, Σάββα Παναγιωτίδη.

«Έπρεπε να φτάσει η τελευταία ημέρα της προεκλογικής περιόδου για να φανεί σε όλο το μεγαλείο της η επόμενη ημέρα που σχεδιάζει η ΝΔ και ο υποψήφιος της στη Θεσσαλονίκη Νίκος Ταχιάος, για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, τους εργαζόμενους σε αυτές και τους πολίτες της πόλης.

Σε συνάντηση του κ. Ταχιάου σήμερα Παρασκευή 24 Μαΐου 2019, στα γραφεία του ΟΑΣΘ, με τον δευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Σάββα Παναγιωτίδη, και αφού ενημερώθηκε ο κ. Ταχιάος:

Για τα σκάνδαλα, τη ρεμούλα και το φαγοπότι με τα χρήματα του ελληνικού λαού από τους πρώην ιδιώτες μετόχους του ΟΑΣΘ

Για την εξοικονόμηση από τη σημερινή διοίκηση 200 εκατ. ευρώ την τελευταία διετία

Για την επαναφορά της κανονικότητας στη μισθοδοσία των εργαζομένων

Για το ότι σταμάτησαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ σε «ημετέρους και κολλητούς»

Για την πλήρη επισκευή και ανάταξη 200 λεωφορείων που ήταν παρατημένα στα αμαξοστάσια

Στο τέλος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι διαφωνεί με όλα αυτά και ότι η πρότασή του και της κυβέρνησης της ΝΔ, όταν και αν (!!) έλθει στην εξουσία, είναι να επαναφέρει τους ιδιώτες στον ΟΑΣΘ», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ.

Η ανακοίνωση συνέχισε στο ίδιο κλίμα αναφέροντας ότι «σε επισήμανση του διευθύνοντος συμβούλου ότι υπήρχε πρόταση νόμου από την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ το 2014 για διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου δήλωσε ότι το γνώριζε και δεν φάνηκε να τον ενδιαφέρει».

«Διατύπωσε μάλιστα την άποψη και την ευθεία απειλή ότι οι επόμενοι που θα έρθουν, εννοώντας τη ΝΔ, θα «κυνηγήσουν» τον υπουργό κ. Σπίρτζη και τη σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ γιατί επιτρέπει τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας και έτσι υπάρχει απώλεια εσόδων για το Δημόσιο.

Δηλαδή τον κ. Ταχιάο δεν τον πείραξαν τα 2 δις ευρώ που πήραν επιπρόσθετη επιδότηση οι πρώην ιδιώτες του ΟΑΣΘ.

Δεν τον πείραξαν τα 48 εκατ. ευρώ που έλειπαν από τον αποθεματικό λογαριασμό για αγορά λεωφορείων

Δεν τον πείραξαν τα 400 λεωφορεία που πουλήθηκαν για παλιοσίδερα έναντι 500 ευρώ το καθένα

Δεν τον πείραξαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων με απευθείας αναθέσεις, χωρίς διαγωνισμούς, σε «ημετέρους» και «κολλητούς»

Δεν τον πείραξε το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι για δύο μήνες την ίδια στιγμή που οι μέτοχοι του Οργανισμού μοιράζονταν κέρδη εκατομμυρίων ευρώ από έναν χρεοκοπημένο Οργανισμό

Δεν τον πείραξε η μαύρη αγορά των μετοχών και η διακίνηση μαύρου χρήματος από τους ιδιώτες πρώην μετόχους

Δεν τον πείραξαν τα «ραβασάκια» για προσλήψεις στον ΟΑΣΘ από τους βουλευτές της ΝΔ

Προφανώς ενοχλεί τη νεοφιλελεύθερη αντίληψή του η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας, όπως και η προσπάθεια που καταβάλλει η σημερινή διοίκηση για την εκκαθάριση του παλιού αμαρτωλού ΟΑΣΘ και τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε ο ΟΑΣΘ.

«Διατυπώθηκε επίσης η άποψη από τον κ. Ταχιάο ότι μόνο με την επιβολή προστίμων στους επιβάτες των λεωφορείων μπορεί να έχει αύξηση εσόδων ο Οργανισμός. Φαίνεται ότι η άποψη του κ. Ταχιάου για επαναφορά των ιδιωτών στον ΟΑΣΘ έρχεται να προστεθεί στη γενικότερη αντίληψη που έχει για παραχώρηση υπηρεσιών του δήμου (π.χ. καθαριότητα) σε ιδιώτες. Προκύπτει αβίαστα το ερώτημα "αν παραχωρήσουμε όλες τις λειτουργίες του δήμου σε ιδιώτες με τι θα ασχολείται ο κ. Ταχιάος";» συνέχισε ο Οργανισμός.

Ο Οργανισμός κατέληξε διευκρινίζοντας πως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης και η σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι σταθερά προσανατολισμένοι στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΑΣΘ και τη δημιουργική μετάβασή του στο νέο Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ).

«Τον ίδιο στόχο πρέπει να υπερασπίσουν και να συμβάλλουν σε αυτόν με τη στάση τους και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης», σημείωσε τέλος ο ΟΑΣΘ.