Skip to main content

Σκόδρας: Αστικός... μύθος τα 400 επισκευάσιμα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Οι πρώτες μας εκτιμήσεις λένε ότι το πραγματικό δυναμικό του στόλου του Οργανισμού είναι 250 και 270 λεωφορείων, είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ

Μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας ο ΟΑΣΘ θα γνωρίζει πόσα από τα λεωφορεία που υπάρχουν στις αποθήκες του παροπλισμένα θα μπορούν να επισκευαστούν και να βγουν ξανά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό North 98.

«Είναι αστικός μύθος ότι ο Οργανισμός διαθέτει 600 λεωφορεία και 400 από αυτά θέλουν ανταλλακτικά και μόλις επισκευαστούν θα βγουν την επόμενη ημέρα στους δρόμους. Ολοκληρώνουμε αυτή την εβδομάδα την πλήρη αποτίμηση της κατάστασης του στόλου, δηλαδή ποια λεωφορεία είναι δυνατόν με κάποιο εύλογο κόστος, διότι αν κοστίζει 100.000 ευρώ να επισκευάσεις ένα λεωφορείο, δεν το κάνεις. Έχουμε λεωφορεία που είναι παροπλισμένα εδώ και χρόνια και εμφανίζονται με αναμονή υλικού. Αυτό είναι μύθος. Οι πρώτες μας εκτιμήσεις λένε ότι το πραγματικό δυναμικό του στόλου του Οργανισμού είναι 250 και 270 λεωφορείων. Στο τέλος της εβδομάδας θα έχουμε στοιχεία. Καταγράφουμε αναλυτικά κάθε όχημα τι προβλήματα έχει και σε τι κατάσταση βρίσκεται, ώστε να ξέρουμε πόσο θα κόστιζαν εκείνα που μπορούν να επισκευαστούν», είπε ο κ. Σκόδρας. Ο ίδιος ανέφερε πως υπάρχουν 136 οχήματα με ρηγματώσεις στο σασί, πολλά από τα οποία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, ο Οργανισμός θα έπρεπε να διαθέτει 500 «ετοιμοπόλεμα» λεωφορεία. «Πρέπει να δούμε και να πούμε την αλήθεια. Δεν μπορούμε να λέμε ότι έχουμε 600 λεωφορεία γιατί δεν μπορούν να επισκευαστούν πολλά από αυτά» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Σκόδρας αναφέρθηκε στα μειωμένα από σήμερα εισιτήρια λόγω της υπαγωγής των εισιτηρίων ΜΜΜ σε ΦΠΑ 13% από 24%. «Δυστυχώς αναπτύχθηκε μια νοοτροπία του δεν πληρώνω. Αυξήσαμε τους ελέγχους μας. Σήμερα τα έσοδα από εισιτήρια ξεπερνούν ημερησίως τα 15.000 ευρώ, είμαστε όμως μακριά από τα μεγέθη του παρελθόντος. Ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει αύξηση και εντατικοποίηση των ελέγχων από τον Σεπτέμβριο και μετά».

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο σχέδιο για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου της πόλης. «Υπό τις εντολές και την καθοδήγηση του υπουργού εκπονήθηκε σχέδιο άμεσης δράσης», σχολίασε ο κ. Σκόδρας και αναφέρθηκε στα βήματα που έχουν γίνει, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι τον Σεπτέμβριο θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης 500 οχήματα.