Skip to main content

Σκόδρας: Είμαι χρήστης του ΟΑΣΘ - Έχω τη συνήθεια να κόβω εισιτήριο

Αναφερόμενος στις προτεραιότητες της τωρινής διοίκησης ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ έθεσε ως πρώτο και σημαντικότερο έργο την ανάταξη του μεταφορικού έργου.

«Είμαι χρήστης του ΟΑΣΘ και έχω τη συνήθεια από τα φοιτητικά μου χρόνια στη Θεσσαλονίκη να κόβω εισιτήριο» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας.

Μιλώντας στον Alpha 96.5 για τους ελέγχους των εισιτηρίων στα λεωφορεία ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σημείωσε πως «έχουμε ξεκινήσει ήδη, φαίνονται τα πρώτα αποτελέσματα και υπάρχει θετική ανταπόκριση από τον κόσμο». Και πρόσθεσε «θα εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι όπως είναι φυσιολογικό» εξηγώντας με αυτόν τον τρόπο πως τα έσοδα του Οργανισμού βασίζονται «στα εισιτήρια του αλλά δυστυχώς και στην κρατική χρηματοδότηση».

Τα δρομολόγια, τα ΚΤΕΛ και ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ

Αναφερόμενος στις προτεραιότητες της τωρινής διοίκησης ο κ. Σκόδρας έθεσε ως πρώτο και σημαντικότερο έργο την «ανάταξη του μεταφορικού έργου που ακόμα και σήμερα που παρ’ όλο που έχουμε αυξήσει κατά 50% τον αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν απέχουμε πάρα πολύ από το να είμαστε σε ικανοποιητικό επίπεδο. Ευελπιστούμε ότι στις αρχές του 2020 θα έχουμε βελτιώσει την κατάσταση πολύ σημαντικά» είπε ο ίδιος και πρόσθεσε πως ο αριθμός «απαιτεί 500 λεωφορεία. Σήμερα έχουμε φτάσει να έχουμε σε καθημερινή βάση περίπου 330 αυτοκίνητα. Εξακολουθούμε όμως να είμαστε μακριά» είπε. Επιπλέον αναφέρθηκε και στην ανάθεση μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για το οποίο θέμα τόνισε πως «ορθώς προχωρά το Υπουργείο Μεταφορών το σχέδιο του για διάθεση των δρομολογίων εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος στα ΚΤΕΛ, πράγμα που θα αποφορτίσει την κατάσταση και θα μας δώσει την δυνατότητα οχήματα που σήμερα κυκλοφορούν εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος να έρθουν μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα». Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ απάντησε και σε ερώτημα σχετικά με την μερική ή πλήρη ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού μέσα από μία διαγωνιστική διαδικασία για το οποίο θέμα είπε πως «είναι σε ισχύ ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός 1370/2007 που προβλέπει το άνοιγμα των αστικών συγκοινωνιών στον ανταγωνισμό και εμείς είμαστε ιδιαίτερα θετικοί σε κάτι τέτοιο».

Ο στόλος

«Ο στόλος του ΟΑΣΘ είναι γερασμένος. Ένα ποσοστό άνω του 60% του τροχαίου υλικού είναι πάνω από 16 χρόνια άρα καταλαβαίνετε ότι είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένος» πρόσθεσε και ανέφερε τον διαγωνισμό που τρέχει από το Υπουργείο για διαγωνισμό μέσα από τον οποίο θα προμηθευτεί και η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη περισσότερα λεωφορεία. «Τα πάνω από 100 λεωφορεία που μπήκαν σε κυκλοφορία είναι από τον στόλο που επισκευάστηκε και συνεχίζουμε την προσπάθεια αλλά τα λεωφορεία των 16 ετών είναι επιβαρυμένα και είναι δύσκολα τα πράγματα» διεμήνυσε «άρα τα περιθώρια να ανακτήσουμε περισσότερα λεωφορεία περιορίζονται σταδιακά αλλά σκεφτόμαστε και άλλες κινήσεις» πρόσθεσε.

Τηλεματική και η εφαρμογή του ΟΑΣΘ

«Έχει δίκιο ο κόσμος» που διαμαρτύρεται είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ για τα προβλήματα λειτουργίας της τηλεματικής καθώς «όταν αναλάβαμε ήταν εκτός λειτουργίας 60 οχήματα περίπου και η συντήρησή της είχε σταματήσει από τον Ιούνιο. Έχουν σχεδόν αποκατασταθεί τα προβλήματα και με πρόχειρο διαγωνισμό έχουμε προχωρήσει στην ανάδειξη αναδόχου για την υποστήριξη όλων των συστημάτων για να μπουν σε λειτουργία».

Εν κατακλείδι ο κ. Σκόδρας ανέφερε πως «είδαμε μια εικόνα παντελούς εγκατάλειψης. Δεν μπορώ να κάνω μαγικά, μακάρι να μπορούσα. Έχουμε επιταχύνει τις διαδικασίες, αξιοποιούμε όλες τις δυνατότητες που δίνει ο νόμος» ενώ τέλος αναφορικά με την δωρεάν μετακίνηση των ανέργων ανέφερε πως «ασφαλώς και γίνεται η δωρεάν μετακίνηση».