Skip to main content

Σκόδρας: Θα μισθώσει λεωφορεία ο ΟΑΣΘ - Στρέβλωση η κρατικοποίηση

Στόχος του ΟΑΣΘ σύμφωνα με τον πρόεδρό του είναι να μισθώσει όσο τον δυνατόν γρηγορότερα λεωφορεία ώστε να λυθεί το πρόβλημα της έλλειψης οχημάτων.

Ως μια καινούργια μέρα για τον ΟΑΣΘ και την παροχή συγκοινωνιακού έργου στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας τη σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, λέγοντας πως «παρατείνεται ο χρόνος ζωής του οργανισμού για τρία χρόνια, υπάρχει δηλαδή ένας καθαρός ορίζοντας ώστε να ανατάξουμε πλήρως τις αστικές συγκοινωνίες».

Σχολιάζοντας σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha την ανακοίνωση που εξέδωσαν με αφορμή την νέα τροπολογία ο Χρήστος Σπίρτζης, τομεάρχης Εσωτερικών, πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και η Θεοπίστη Πέρκα, αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών , στην οποία αναφέρουν πως η ΝΔ δεν τηρεί την προεκλογική της θέση για ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, αφού θεωρούσε παράνομη την κρατικοποίηση του, ο κ. Σκόδρας είπε,  ότι «η καλύτερη απάντηση λοιπόν σε όποιον έρχεται και μας κουνά το δάχτυλο, ο οποίος δημιούργησε αυτήν την κατάσταση είναι απλώς να κάνουμε τη δουλειά μας και να ξεχάσουμε την ύπαρξη τους».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως, «είναι ξεκάθαρο ότι η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ το 2017 είναι μια στρέβλωση που δημιούργησε προβλήματα τα οποία βιώνουμε καθημερινά όλοι. Όταν φτάσαμε να κυκλοφορούν μόλις 200-213 λεωφορεία στην πόλη δεν έχουμε χρεία άλλων μαρτύρων για την κατάσταση που προκλήθηκε.  Σε κάθε περίπτωση όμως νομίζω ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θέλουν και το έχουν ανάγκη να ξεχάσουν την περίοδο της τελευταίας διετίας».

«Δίνεται η δυνατότητα στον οργανισμό να μισθώσει λεωφορεία και μεταχειρισμένα, ώστε με αυτόν τον τρόπο να μπορέσει να εντάξει περισσότερα οχήματα στον στόλο για να μπορέσουμε να καλυφθούν οι πιεστικές ανάγκες», ανέφερε ο ίδιος.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ έκανε λόγο για τέλος της «οικονομικής ασφυξίας του οργανισμού, καθώς την τελευταία διετία επισώρευσε άνω των 20 εκατ. ευρώ οφειλές στο δημόσιο με συνέπεια η όποια κρατική χρηματοδότηση» να δεσμεύεται από την εφορία, δήλωσε.

Αναφορικά με την μίσθωση μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ ο κ. Σκόδρας ισχυρίστηκε, πως ο οργανισμός στοχεύει στο «να έχουμε οχήματα πάρα πολύ γρήγορα, αυτό δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει με καινούργια οχήματα, ένας διαγωνισμός τον οποίο ετοιμάζει με την αναγκαία προσοχή το υπουργείο Μεταφορών, θέλει τουλάχιστον ενάμιση χρόνο άρα μετά από δύο χρόνια θα μπορούμε να έχουμε καινούργια λεωφορεία».

«Καταφέραμε να κυκλοφορούν σήμερα 60% λεωφορεία απ’ όσα παραλάβαμε, αυτά δεν μπορούν να γίνουν ούτε με μαγικό τρόπο, ούτε η οποιαδήποτε διοίκηση μπορεί να τα κάνει χωρίς τους εργαζόμενους», είπε ο κ. Σκόδρας για τους εργαζόμενους, υπερτονίζοντας πως «έβαλαν πλάτη» στον οργανισμό.

Σε σχέση με τη σύμβαση για μίσθωση λεωφορείων από τα ΚΤΕΛ, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ εξήγησε, ότι «από την καινούργια χρονιά θα έχουμε τη σύμβαση» και «εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος θα καλυφθεί το 100% των αναγκών και τα λεωφορεία που θα έρθουν μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα θα ανεβάσουν το ποσοστό κάλυψης περίπου στο 75-80%».