Skip to main content

Θεοφάνης στη Voria:Το λιμάνι γυρίζει σελίδα, πιο γρήγορα οι επενδύσεις

Αποκλειστική δήλωση στη Voria.gr του συντονιστή της Κοινοπραξίας που είναι έτοιμη να αναλάβει το μάνατζμεντ του ΟΛΘ. Οι προοπτικές και τα σχέδια.

«Είμαστε έτοιμοι να ολοκληρώσουμε, άμεσα, τη διαδικασία αγοράς του 67% του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και έχουμε ήδη κάνει την προεργασία για να θέσουμε σε εφαρμογή το επενδυτικό μας σχέδιο για τον ΟΛΘ, το οποίο μάλιστα σκοπεύουμε να ολοκληρώσουμε πολύ ταχύτερα, σε τέσσερα έως πέντε χρόνια, αντί των επτά ετών που προβλέπονται στις συμβατικές μας υποχρεώσεις».

Την παραπάνω δήλωση έκανε στη Voria.gr ο νέος ισχυρός άνδρας του ΟΛΘ, ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης, που αναλαμβάνει επικεφαλής της νέας διοίκησης της εταιρείας, με την εγκατάστασή της, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018.

«Με την υπογραφή της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών, εχθές, ολοκληρώθηκε το ουσιαστικότερο μέρος της διαδικασίας του διαγωνισμού για την μεταβίβαση του ποσοστού του Δημοσίου στην Κοινοπραξία. Επίσης, αποδείχθηκε ότι οι τρεις εταίροι (σ.σ. DIEP- Terminal Link- Belterra) είναι αποφασισμένοι να επενδύσουν στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έχουν τις οικονομικές δυνατότητες, τη γνώση, τη διεθνή δικτύωση στη ναυτιλιακή βιομηχανία, για να το κάνουν», τόνισε για να προσθέσει:

«Γνωρίζουμε την κατάσταση του ΟΛΘ, τα προβλήματα του λιμανιού αλλά βεβαίως και την αναπτυξιακή του προοπτική. Θα δράσουμε δυναμικά, για να ανακτήσει φορτία το λιμάνι, για να μπει στη σωστή ρότα και να διεκδικήσει τη θέση που του αξίζει, στο ευρύτερο λιμενικό σύστημα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το επενδυτικό πρόγραμμα των 180 εκατ. ευρώ θα αρχίσει να υλοποιείται άμεσα με την προμήθεια, σε πρώτη φάση, σύγχρονων μηχανημάτων για την εξυπηρέτηση των φορτίων κυρίως, ενώ θα κινηθούν οι διαδικασίες και για το μεγάλο έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα.

«Ενδιαφερόμαστε για dry ports σε γειτονικές χώρες και έχουμε ήδη διερευνήσει το τοπίο, ενδιαφερόμαστε κατ’ αρχήν, διερευνητικά, για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου και τον διαγωνισμό που πρόκειται να προκηρύξει η ΓΑΙΑΟΣΕ, για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου. Θέλουμε να αναπτύξουμε το Λιμάνι και η ανάπτυξη του ΟΛΘ συνδέεται με τα logistics όπως και  με τη διασύνδεση του λιμένα με τα δίκτυα μεταφορών, οδικά και σιδηροδρομικά, τομείς στους οποίους θέλουμε από την Πολιτεία και τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους να συμβάλλουν για να κατασκευαστούν έργα αναγκαία, που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί».

Καταλήγοντας ο κ. Θεοφάνης, ο τεχνοκράτης που έχει παλιούς δεσμούς με τον ΟΛΘ αφού αυτός, σαν διευθύνων σύμβουλος το 2001, είχε βάλει την εταιρεία στο Χρηματιστήριο, τονίζει: «Θέλουμε τη συνεργασία με τους φορείς, τους παραγωγικούς όπως και με την Αυτοδιοίκηση. Σε αυτή την κατεύθυνση έχουν ήδη γίνει επαφές και υπάρχουν ανοικτοί δίαυλοι επικοινωνίας και συνεννόησης. Επίσης, θέλουμε την υποστήριξη των εργαζομένων που θεωρώ ότι θα θελήσουν να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό για να γυρίσει σελίδα το Λιμάνι».

*Ένθετη φωτογραφία: Στα αριστερά ο κ. Μπόρις Βένζελ, Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link, στα δεξιά ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης, συντονιστής της κοινοπραξίας