Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019
x

ΣΠΙΡΤΖΗΣ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ-ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ

Έχουν κατατεθεί οι μελέτες και ελέγχονται, υποστήριξε ο πρώην υπουργός Υποδομών αναφερόμενος στα αρχαία του σταθμού Βενιζέλου

«Και βέβαια γίνεται και Μετρό και αρχαία. Έχουν κατατεθεί οι μελέτες και ελέγχονται», υποστήριξε αναφερόμενος στις αρχαιότητες του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τη ΝΔ πως «το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης το 2015 υπήρχε ως όνομα και μόνο. Ήταν μία πεθαμένη σύμβαση επί της ουσίας. Ένα έργο τελείως τελματωμένο που είχε διαιρέσει την κοινωνία της Θεσσαλονίκης στα δύο», ενώ έκανε λόγο για απίστευτες συμβατικές και νομικές διαδικασίες που είχαν τελματώσει το έργο και το έκαναν γόρδιο δεσμό. «Είχε κάνει τη Θεσσαλονίκη λαμαρινούπολη», είπε.

«Άρα η φαρσοκωμωδία και η επιθεώρηση έχει να κάνει με την επιχειρηματολογία της ΝΔ και τον τρόπο που διαχειρίστηκε την σύμβαση του Μετρό Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε ο ίδιος, απαντώντας στις κατηγορίες του νυν υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.

Σημείωσε ότι «το έργο σήμερα ολοκληρώνεται μέσα στην χρονιά και ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία. Ήρθαν δύο συρμοί για να ξεκινήσει. Τους έφερε η ανάδοχος εταιρεία. Όχι η κυβέρνηση».

Για σταθμό Βενιζέλου

Αναφερόμενος στον σταθμό Βενιζέλου, ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως υπάρχουν ιδιαίτερα ευρήματα και πως η προηγούμενη πρόταση που υπήρχε από την κυβέρνηση της ΝΔ ήταν να φύγουν τα αρχαία και να τοποθετηθούν σε άλλο σημείο. «Για την επανατοποθέτηση στο ίδιο σημείο δεν υπάρχει μελέτη», σχολίασε.

Σχετική με τη λύση της αξιοποίησης των αρχαιοτήτων in situ και την παράλληλη κατασκευή του σταθμού, επισήμανε ότι «θα υπάρχει ένα έργο πολιτιστικής κληρονομιάς που θα είναι νέο τοπόσημο για την Θεσσαλονίκη»

«Και βέβαια γίνεται και Μετρό και αρχαία. Έχουν κατατεθεί οι μελέτες και ελέγχονται», ξεκαθάρισε, επισημαίνοντας ότι πλέον η Αττικό Μετρό πρέπει να αποφασίσει αν θα αποδεχθεί ή θα αρνηθεί τις μελέτες, αν θα ζητήσει τροποποιήσεις και μετά να προχωρήσει στην κατασκευή του σταθμού.

«Αν για δεύτερη φορά η ΝΔ με τις επιλογές της κολλήσει το έργο, δημιουργήσει διαίρεση στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης και τους φορείς, δημιουργήσει καθυστερήσεις, πρόσθετες αποζημιώσεις, θα έχει και την πλήρη ευθύνη», κατέστησε σαφές ο κ. Σπίρτζης.

«Κωλοτούμπα ΝΔ στον ΟΑΣΘ»

Σε σχόλιο για τον ΟΑΣΘ, ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για ληστεία και σκάνδαλο. «Στον ΟΑΣΘ έχουμε μια ληστεία. Όχι πολιτικές ευθύνες απλά. Ένα τεράστιο σκάνδαλο για δεκαετίες με αρκετές υποθέσεις για διερεύνηση ανοικτές», ανέφερε, ενώ έκανε λόγο για πρώτη κωλοτούμπα της κυβέρνησης που προεκλογικά έλεγε «ιδιωτικοποίηση ή ΣΔΙΤ» και τώρα λένε ότι θα μείνει κρατικός.

«Ποιος πουλούσε τα λεωφορεία όταν ήταν νεότερα για παλιοσίδερα για 1.000 ευρώ; Ποιος άφησε ταμεία με 700 ευρώ για την αγορά των νέων λεωφορείων;», αναρωτήθηκε ο πρώην υπουργός, περιμένοντας, όπως είπε και ο ίδιος, τις ανακοινώσεις Μητσοτάκη στη 84η ΔΕΘ.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ