Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019
x

ΣΠΙΡΤΖΗΣ: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Πώς σχολίασε ο πρώην υπουργός Υποδομών τις εξαγγελίες για σταθμό Βενιζέλου του Μετρό και ΟΑΣΘ - Η Θεσσαλονίκη γυρνάει στη μιζέρια του χθες, υποστήριξε

«Η Θεσσαλονίκη γυρνάει στη μιζέρια του χθες. Η ΝΔ δεν ξεχνά τον παλιό εαυτό της σε σχέση με την πόλη», υποστήριξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό flash 99,4.

Σχολιάζοντας τις πρόσφατες ανακοινώσεις για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του Μετρό της Θεσσαλονίκης ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι «υπάρχουν πολλά περίεργα στην υπόθεση».

Είναι ενδιαφέρον, είπε, να παρακολουθεί κανείς πως ο πρωθυπουργός «δίνει παράταση 2,5 ετών και μία συγκεκριμένη τεχνική λύση, όταν δεν έχει προτείνει κάτι τέτοιο η διοίκηση της Αττικό μετρό».

«Η ΝΔ για 2η φορά κολλάει το έργο του μετρό. Είναι κρίμα γιατί το έργο ολοκληρώνεται. Το χρονοδιάγραμμα είναι συγκεκριμένο ώστε το τέλος του 2020 να δοθεί σε χρήση», πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ταλαιπωρία, μεγάλο κόστος για τις αστικές συγκοινωνίες

Σχετικά με την λύση που είχε επιλέξει η προηγούμενη διοίκηση σημείωσε ότι για τον σταθμό Βενιζέλου υπάρχει εγκεκριμένη προμελέτη, έχει κατατεθειμένη τη στατική μελέτη, άρα δεν υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα ώστε να μην μπορεί να προχωρήσει το έργο.

«Μελέτη για να μείνουν και τα αρχαία και το μετρό υπάρχει. Η λύση που προκρίνεται, δεν έχει καν προμελέτη. Ακόμη και για τη μελέτη της απόσπασης και της επανατοποθέτησης, και αν θα είναι στο σταθμό Βενιζέλου», πρόσθεσε.

Εξέφρασε, δε, την απορία γιατί η παράταση που ανακοινώθηκε είναι για το σύνολο του έργου και όχι μόνο για τον σταθμό Βενιζέλου.

Ανέφερε ότι «εντελώς τυχαία ο εργολάβος άλλαξε στάση», ενώ υπενθύμισε ότι πρόκειται «για την ίδια εταιρεία που πριν από καιρό ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού».

Έκανε λόγο για πολύ ανοικτή πολιτική σκοπιμότητα πίσω από αυτήν την κίνηση. «"Ούτε μετρό ούτε αρχαία" η πρώτη κίνηση για τις υποδομές», σημείωσε.

Για τον ΟΑΣΘ

Αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ, έκανε λόγο για αποκάλυψη των ψεμάτων της ΝΔ. «Άφησε έναν άθλιο στόλο οχημάτων που επιχειρεί να κρύψει, δεν γινόταν κανένας έλεγχος για την ανανέωση του στόλου. Το σημαντικότερο είναι ότι είχαν φορτώσει στον ΟΑΣΘ τις γραμμές των ΚΤΕΛ το 2003 και το 2008. Οι ίδιες οι κυβερνήσεις πήραν τις γραμμές των ΚΤΕΛ, που ήταν πολύ μακρινές», πρόσθεσε.

«Να δούμε ποιες γραμμές θα δώσουνε στο ΚΤΕΛ και μετά να συζητήσουμε. Αυτό που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός είναι αυτό που είχε ήδη γίνει», τόνισε.

Και πρόσθεσε: «Είχαμε σχέδιο για τον ΟΑΣΘ. Είχαμε προβλέψει και τον διαγωνισμό για νέα λεωφορεία που ακύρωσε η ΝΔ αλλά και η πρόσληψη πολλών οδηγών και την απόδοση στα ΚΤΕΛ των απομακρυσμένων λεωφορείων».

«Ο κ. Ταχιάος πριν τις εκλογές είχε πάρει μια ξεκάθαρη θέση για την ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ. Είχε μάλιστα ζητήσει τον έλεγχο μας για την απώλεια εσόδων από τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων. Θα μας πουν τι ισχύει σήμερα», συμπλήρωσε.

«Ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να παραμένει ένας οργανισμός τού χθες», κατέληξε ο κ. Σπίρτζης.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ