Skip to main content

Σπίρτζης: Στους εργολάβους πληρώνουμε αυτά που συμφώνησε η ΝΔ

Δεν μας καλύπτουν πολιτικά οι συμβάσεις που είχε υπογράψε η ΝΔ, έβαζαν το ελληνικό Δημόσιο στον τοίχο, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών.

Για «διαδικαστικό και γραφειοκρατικό θέμα» έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κληθείς να σχολιάσει δημοσιεύματα περί «δώρων» της κυβέρνησης σε εργολάβους με αφορμή σχετική τροπολογία.

«Στους εργολάβους πληρώνουμε αυτά που συμφώνησε η Ν.Δ.» υποστήριξε ο υπουργός μιλώντας στην ΕΡΤ1, υπογραμμίζοντας ότι «δεν μας καλύπτουν πολιτικά οι συμβάσεις που είχε υπογράψει» και πως «έβαζαν το ελληνικό Δημόσιο στον τοίχο»

«Στη σύμβαση που κληρονομήσαμε από τη Ν.Δ., η οποία αναθεωρήθηκε μετά και ψηφίστηκε και από τη Ν.Δ., υπάρχει πρόβλεψη για αυτά τα έξοδα και έπρεπε να γίνει τροπολογία από ποιους λογαριασμούς του υπουργείου Οικονομίας θα καταβληθούν επισήμανε. «Είναι πρόβλεψη εάν δεν υπάρχουν τα έσοδα στον αυτοκινητόδρομο και εάν τα έξοδα συντήρησης είναι υψηλότερα. Δεν είναι πρόσθετα αυτά τα ποσά» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης για να προσθέσει: «Έχουμε πέντε συμβάσεις από τον κ. Σουφλιά. Άλλαξαν τέσσερις συμβάσεις, το 2013. Στην πέμπτη σύμβαση έγινε αναθεώρηση, το 2015. Όταν υπάρχει μια σύμβαση αν δεν την πληρώσεις έχεις ρήτρες κλπ». Επισήμανε πάντως, ότι οι συμβάσεις για τα δημόσια έργα, με το ύψος των διοδίων κ.ά. που είχε καταρτίσει η ΝΔ, δεν καλύπτουν πολιτικά την κυβέρνηση.

Ερωτηθείς για το «Σπατόσημο» είπε ότι μειώνεται, από τα 22 στα 12 ευρώ, για χώρες εκτός Ε.Ε. και έγινε για να υπάρχει ενιαία τιμολόγηση σε όλα τα αεροδρόμια, μετά και την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων στη Fraport. «Θα μειωθεί το κόστος των χρεώσεων σε αεροπορικά εισιτήρια» πρόσθεσε ο υπουργός.

Ανέφερε ακόμη ότι στις 6 Απριλίου θα γίνει η παράδοση της σήραγγας των Τεμπών και ότι η Κορίνθου- Πατρών θα παραδοθεί τη Μεγάλη Πέμπτη. Όπως είπε, η Κλόκοζα θα ολοκληρωθεί έως την Πρωτομαγιά ενώ το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε τον Αύγουστο.

Σημείωσε τέλος ότι ως το τέλος του 2017 -αρχές 2018- θα έχει ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση με εργολάβους για σημαντική μείωση των διοδίων στα οδικά δίκτυα.