Skip to main content

Σταμάτης: Δεν έχει προηγούμενο η σημερινή κατάσταση στον ΟΑΣΘ

Άρθρο στη Voria.gr του Δημήτρη Σταμάτη, υποψηφίου βουλευτή Α' Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ.

του Δημήτρη Σταμάτη*

Κατά κοινή ομολογία, η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στον ΟΑΣΘ δεν έχει προηγούμενο. Το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς των Θεσσαλονικέων αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο πρόβλημα της καθημερινότητάς τους, η απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού αποτελεί ντροπή για τους εμπνευστές της κρατικοποίησης του Οργανισμού. Ενώ ο κίνδυνος κατάρρευσης του Οργανισμού είναι άμεσος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους Θεσσαλονικείς.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης απαιτείται στόλος 530 έως 550 λεωφορείων. Αυτή την ώρα κυκλοφορούν –ή δύνανται να κυκλοφορήσουν- 250 λεωφορεία και ο αριθμός μειώνεται κάθε μέρα που περνά.

Ο διαγωνισμός για προμήθεια νέων λεωφορείων αναβλήθηκε για τον Σεπτέμβριο, η εκκαθάριση του Οργανισμού είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί, η δε σύσταση της ΑΣΥΘ ΑΕ, διαδόχου του ΟΑΣΘ, παραμένει στον αέρα ενώ θα έπρεπε να έχει γίνει το αργότερο έως τέλος του 2018. Οι δηλώσεις Σπίρτζη ότι «δεν θα ενεργοποιήσουμε τον ΑΣΥΘ, ούτε θα κάνουμε κάτι άλλο, αυτό θα το αποφασίσει ο ελληνικός λαός με τις επιλογές που θα κάνει στις εθνικές εκλογές» είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.

Αυτοί που πειραματίστηκαν ανενδοίαστα στην πλάτη των Θεσσαλονικέων φέρουν τεράστιες ευθύνες -όχι μόνο πολιτικές- οι οποίες θα αναζητηθούν. Αυτό το αίσχος με την καθημερινή δοκιμασία του κόσμου, οι τριτοκοσμικές εικόνες ντροπής και η απερίγραπτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού πρέπει και θα λάβει τέλος.

Η Νέα Δημοκρατία είχε τοποθετηθεί ξεκάθαρα κατά της απαράδεκτης αυτής απόφασης, χωρίς να παραβλέψει το γεγονός ότι υπήρχαν προβλήματα και απαιτούνταν βελτιώσεις.

Για τη Νέα Δημοκρατία, όπως έχει πει επανειλημμένα και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το θέμα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.

*Ο Δημήτρης Σταμάτης είναι υποψήφιος βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία.