Skip to main content

Σταθερή αξία παραμένει η Βαλκανική αγορά για τη Χαλκιδική

Με επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στις τουριστικές εκθέσεις ITTFA, TTR και Holiday & Spa.

Σταθερά πρώτη για μία ακόμη χρονιά η Χαλκιδική στις προτιμήσεις των Σέρβων, Ρουμάνων και Βουλγάρων τουριστών σε σχέση με την Ελλάδα. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τα στοιχεία των τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται με τον Ελληνικό τουρισμό, στις τουριστικές εκθέσεις ITTFA, TTR και Holiday & Spa, που πραγματοποιήθηκαν στο Βελιγράδι, στο Βουκουρέστι και στη Σόφια.

Πολύ μεγάλη η προσέλευση του κοινού, τεράστιο το ενδιαφέρον για την περιοχή και ιδιαίτερα φιλικό κλίμα, καταγράφηκε και αξιοποιήθηκε κατάλληλα από τους εκπροσώπους του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής που παρέστησαν στις εκθέσεις και είχαν και την ευθύνη των αυτόνομων και επιβλητικών περιπτέρων της Χαλκιδικής.

Πάνω από 10.000 επισκέπτες και στις 3 εκθέσεις επισκέφθηκαν τα περίπτερα της Χαλκιδικής και το προωθητικό υλικό των φορέων της Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού έγινε ανάρπαστο. Δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο καινούριο τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, το «5ο στοιχείο» [www.aristotle-halkidiki.gr] που ανέπτυξε ο Οργανισμός με το δήμο Αριστοτέλη με αφορμή το επετειακό έτος Αριστοτέλη, επί της ευκαιρίας της συμπλήρωσης 2400 χρόνων από τη γέννηση του σπουδαίου φιλοσόφου. Τεράστιο το ενδιαφέρον των επισκεπτών για το μοναδικής ομορφιάς νησί, την Αμμουλιανή.

Σημαντική ήταν και η παρουσία των τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται σε αυτές τις αγορές. Meli Group, Filos Travel, Bros Travel, Mouzenidis Group, Zeus Travel έκαναν ακόμη πιο ισχυρή την παρουσία στις Βαλκανικές αυτές χώρες.

Αξίζει να σημειωθεί πως κλείστηκε συμφωνία για επίσκεψη τηλεοπτικού συνεργείου από τη Βουλγαρία στην Χαλκιδική για την παραγωγή προγραμμάτων με σκοπό την προβολή του νομού και επίσης οριστικοποιήθηκαν επισκέψεις δημοσιογράφων και bloggers για press trips και από τις τρεις χώρες.