Skip to main content

Στη γραμμή εκκίνησης το 43ο Ράλι Θεσσαλονίκης

Οι διοργανωτές έχουν αποθεματοποιήσει 2.000 λίτρα σούπερ αμόλυβδη, σε περίπτωση που στεγνώσουν τα πρατήρια από την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων των βυτιοφόρων
Σε αποθεματοποίηση συνολικά 2.000 λίτρων super αμόλυβδης βενζίνης έχουν προχωρήσει οι διοργανωτές του 43ου διεθνούς ράλι Θεσσαλονίκης, που μπαίνει στη γραμμή εκκίνησης το Σαββατοκύριακο.

Στόχος, να μη λείψουν τα καύσιμα από τους διαγωνιζόμενους, ακόμη και εάν κλιμακωθούν οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών βυτιοφόρων ενάντια στις κυβερνητικές ρυθμίσεις για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους. Το πρόσφατο παρελθόν, άλλωστε, έχει διδάξει πως σε τέτοιες περιπτώσεις, τα πρατήρια «στεγνώνουν» από καύσιμα και προκαλείται μπλάκ άουτ, γεγονός που θα μπορούσε, χωρίς την απαραίτητη πρόνοια, να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα και στη φετινή διοργάνωση, βάζοντας… φρένο στα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα μετάσχουν στο ράλι.

Αναφορά στο θέμα έγινε νωρίτερα σε συνέντευξη τύπου που οργάνωσε ο Αυτοκινητικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ), παρουσία των διοικήσεων της ΔΕΘ και της Helexpo, με τον πρόεδρο του Ομίλου κ. Δ. Κουμποτή να αποκαλύπτει πως «διακαής πόθος του ΑΟΘ είναι να διοργανώσει μια φορά μια super ειδική διαδρομή, μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης».

Από στοιχεία που παρέθεσε, εξάλλου, στο φετινό 43ο Ράλι Θεσσαλονίκης το οποίο θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 18-19 Σεπτεμβρίου, μετέχουν 53 αυτοκίνητα, τα οποία θα λάβουν μέρος σε τέσσερις ειδικές διαδρομές. Η αφετηρία θα είναι στην πλατεία Αριστοτέλους, διότι πρόκειται για το πιο δημοφιλές σημείο της πόλης, ενώ ο τερματισμός θα γίνει στη νότια πύλη της ΔΕΘ. Λίγο πριν την εκκίνηση, στην πλ. Αριστοτέλους, όσοι από τους θεατές θελήσουν θα μπορούν να δουν από κοντά τα οχήματα και να φωτογραφηθούν με τους οδηγούς, τόνισε ο κ. Κουμποτής, ενώ θα υπάρχει κι ένα stand από το οποίο θα μπορούν να αποκτήσουν souvenirs γύρω από το Ράλι Θεσσαλονίκης. «Μια καινοτομία του φετινού 43ου Ράλι είναι ότι θα υπάρχουν δύο αυτοκίνητα ειδικών προδιαγραφών S2000, ενώ θα γίνουν και δοκιμές από εργοστασιακές ομάδες», είπε ο πρόεδρος του ΑΟΘ και εξήγησε πως οι ειδικές διαδρομές που έχουν σχεδιαστεί είναι στο Χολομώντα, τον Ταξιάρχη, το Παλαιοχώρι και τη Γαλάτιστα.

Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Γιάννης Κωνσταντίνου τόνισε πως η συνεργασία της εταιρείας με τον ΑΟΘ για το Ράλι «μετρά» ήδη 43 χρόνια και θα πρέπει να συνεχιστεί διότι προσδίδει χαρακτήρα στη ΔΕΘ, ενώ στη συμπληρωματικότητα των δύο θεσμών αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Helexpo, Πάρις Μαυρίδης.