Skip to main content

Στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter συμμετέχει η Θεσσαλονίκη

Η έκθεση απευθύνεται στη Γερμανική και Αυστριακή αγορά και συμμετέχουν με τα περίπτερά τους προορισμοί και ξενοδοχεία της Ελλάδος./

Από την Πέμπτη η Ελλάδα δίνει το παρών με αρκετές συμμετοχές προορισμών και ξενοδοχείων στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter.

Η έκθεση απευθύνεται στη Γερμανική και Αυστριακή αγορά. Ξεκίνησε 11 Φεβρουαρίου και έχει διήμερη διάρκεια. Την πρώτη ημέρα είχε πάνω  2.500 εγγεγραμμένους τουριστικούς πράκτορες και γενικότερα επαγγελματίες του τουρισμού, ενώ όπως αναφέρουν οι διοργανωτές «η τεχνολογία δίνει ευκαιρίες επικοινωνίας, συνεργασίας και πωλήσεων στους επαγγελματίες του τουρισμού για την επανεκκίνηση της σαιζόν».

Συμμετέχουν από την Ελλάδα με τα περίπτερά τους οι: Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, Κεφαλονιά. Ξενοδοχεία: Akti Hotels, Aldemar, Blue Lagoon, Irene Palace, Ledra Hotels, Mitsis Hotels. «Οι εκπρόσωποί τους  κατακλύζονται από travel agents με ερωτήσεις και μεγάλο ενδιαφέρον», τονίζεται σχετικά στην ανακοίνωση. Η επικοινωνία γίνεται με video call, chat, ανταλλαγή visiting cards, συνάντηση με avatar σε networking space κλπ ενώ τα περίπτερα διαθέτουν παρουσία, υλικό, βίντεο κλπ.

Παράλληλα λειτουργεί κανάλι τηλεόρασης με workshops, panels, webinars, σύντομες συζητήσεις, συνεντεύξεις, δημοσιογραφικές αναφορές, με τους συντάκτες του fvw και τον αρχισυντάκτη Klaus Hildebrandt που καταγράφουν τα επίκαιρα θέματα για τον τουρισμό, τα γραφεία, τους προορισμούς. Κάθε θέμα το παρακολουθούν πάνω από 500 άτομα συγχρόνως.

Συμμετέχουν tour operators και πολλοί μακρινοί προορισμοί πέρα από την Ευρώπη. Μπορεί κάποιος να περιηγηθεί τόσο στα θεματικά μεγάλα περίπτερα όσο και στους εκθέτες. Συνοπτικά συμμετέχουν: εταιρείες παροχής υπηρεσιών, Ελλάδα, Ισπανία/Eco-Tourism, Costa Rica, Καραϊβική, Βόρειος Αμερική, Ασία, Αυστραλία, Νέα Ισλανδία, κρουαζιέρες, Ευρώπη, τα κράτη του Κόλπου, Τενερίφη, Σλοβενία, Βουλγαρία, Τουρκία.

«Ο COVID-19, είναι πρόκληση για τον τουρισμό που αναζητά τρόπους τόσο για την επανεκκίνηση όσο και για την καλλιέργεια σχέσεων και ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, τα είδη του τουρισμού, τα ξενοδοχεία, τα νέα προϊόντα σχεδιασμένα στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Το σίγουρο είναι ότι δεν εφησυχάζει και αναπτύσσει με τεχνολογία αιχμής. Αυτές τις δύο ημέρες στην έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days διαπιστώσαμε ότι η τεχνολογία βοήθησε την επικοινωνία σε πολύ ζεστό ανθρώπινο επίπεδο, αποτελεσματικά και άμεσα, συνεχίζοντας την παράδοση να «φέρνει» ο τουρισμός,  κοντά τους επαγγελματίες από διαφορετικές χώρες», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.  

Παράλληλα, συνεχίζεται η διοργάνωση FVW webinars σε καθημερινή βάση ( έχουν κλείσει οι ημερομηνίες ως τον Απρίλιο) στα οποία συμμετέχουν ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και προορισμοί, το FVW Akademie που εκπαιδεύει travel agents στις πωλήσεις και lead generation ενώ ακολουθούν πρωτοβουλίες που στηρίζουν το Β2Β μάρκετινγκ στη Γερμανική αγορά.

Στην Ελλάδα συντονίζει η Praxis Plus, αποκλειστικός συνεργάτης του FVW.