Κυριακή 18 Αυγούστου 2019
x

ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ

Ο υποψήφιος βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ συναντήθηκε με τη διοίκηση της ΠΥ καθώς και τον πρόεδρο και εκπρόσωπο εργαζομένων της ΟΛΘ.

Eπίσκεψη στην Περιφερειακή διοίκηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας πραγματοποίησε σήμερα ο Υποψήφιος Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ κ. Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος συζήτησε για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των συναρμόδιων φορέων του Δημοσίου. Κατά την επίσκεψή του, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:

«Υπάρχει σχεδιασμός και επιχειρησιακή ετοιμότητα, όμως εάν τα φαινόμενα ξεπεράσουν ένα όριο, δύσκολα θα μπορέσει η Υπηρεσία να ανταποκριθεί με απόλυτο τρόπο.

Δυστυχώς, 21 χρόνια μετά την ανάθεση στην Πυροσβεστική της δασοπυρόσβεσης, ο οργανισμός της υπηρεσίας δεν έχει αλλάξει για να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες.

Ο εξοπλισμός είναι οριακά επαρκής, όμως ιδιαίτερα τα εναέρια μέσα δεν επαρκούν.

Το πρόβλημα του συντονισμού των συναρμόδιων φορέων, σε πραγματικό επιχειρησιακό χρόνο, παραμένει οξύ».



Επίσης, ο κ. Μαγκριώτης πραγματοποίησε συνάντηση και με τον πρόεδρο της εταιρείας ΟΛΘ ΑΕ και εκπρόσωπο των εργαζομένων. Μετά τη συνάντηση ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε:

«Είναι ιδιαίτερα θετικό ότι το επενδυτικό πρόγραμμα της κοινοπραξίας πού ανέλαβε το λιμάνι Θεσσαλονίκης προχωράει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της σύμβασης παραχώρησης.

Στα τέλη του 2022, όπως μού τόνισε ο κ. Θεοφάνης θα έχει ολοκληρωθεί η μεγάλη επένδυση των 130 εκ ευρώ για την εμβάθυνση και επέκταση του 6ου προβλήτα.

Σημαντικός επίσης είναι ο σχεδιασμός της διοίκησης για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του χύδην φορτίου.

Δεν είναι το ίδιο συνεπής όμως η κυβέρνηση, γιατί ακόμη δεν έχει βρει τους πόρους για την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του ΟΛΘ με τους αυτοκινητοδρόμους, τον ΠΑΘΕ και την ΕΓΝΑΤΙΑ.

Ακόμη χειρότερα δεν έχει προχωρήσει ούτε η μελέτη για την υπέργεια σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμανιού με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ο βασικός αναπτυξιακός βραχίονας της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες και η πόλη χάνει ευκαιρίες που δεν ξέρει κανείς, άν θα υπάρξουν στο μέλλον, αφού οι ανταγωνιστές μας δεν μας περιμένουν.

Ελπίζω μετά τις εκλογές να τρέξουν όλα πιο γρήγορα.

Η βιώσιμη εξωστρεφής ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και η κοινωνική συνοχή της, είναι ο μεγάλος μας στόχος».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ