Skip to main content

Στην τελική ευθεία για κοινό brand OTE και Cosmote

Με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών

Στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας προχωρεί μέσα στο επόμενο διάστημα ο Όμιλος ΟΤΕ.

Ενώνοντας τις δυνάμεις του OTE και της Cosmote, η μάρκα Cosmote, με ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που αναδεικνύει την παρουσία του ΟΤΕ, θα «ντύσει» σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, «με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο».

«Ολοκληρώσαμε τον μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι’ αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και Comsote, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ.

Η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, βρίσκεται σε εξέλιξη. Το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα, σημειώνει ο ΟΤΕ στην ανακοίνωσή του.