Skip to main content

ΟΣΕΘ: Στην τελική ευθεία για την υπογραφή σύμβασης με ΚΤΕΛ - ΟΑΣΘ

Το σχέδιο της σύμβασης θα συζητηθεί στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού για τη νέα χρονιά, την προσεχή Πέμπτη - Τα επόμενα βήματα

Με «γοργούς ρυθμούς» προωθεί ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) τις απαραίτητες διεργασίες για την τελική κατάρτιση της σύμβασης με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (και με τρίτο συμβαλλόμενο τον ΟΑΣΘ) για τις γραμμές και τα δρομολόγια που θα αναλάβει να εκτελεί το ΚΤΕΛ μαζί με τα ΚΤΕΛ Σερρών Χαλκιδικής και Κιλκίς.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ, δύο μόλις ημέρες μετά την έκδοση της σχετικής Απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Δικτύων κ. Κ. Καραμανλή, ο Οργανισμός «δείχνει άμεσα αντανακλαστικά στις ανάγκες των μετακινούμενων, προωθώντας την επεξεργασία και την έγκριση του σχεδίου της σχετικής σύμβασης».

Το σχέδιο της σύμβασης, σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ, θα τεθεί επί τάπητος προκειμένου να συζητηθεί εκτενώς στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού για τη νέα χρονιά, το οποίο έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου, ενώ θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και ανταλλαγής και κατάθεσης απόψεων ώστε να φτάσει στην τελική του μορφή τόσο από τα μέλη του ΔΣ όσο και στη συνέχεια από τους συμμετέχοντες στο ζήτημα, δηλαδή την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ και τον ΟΑΣΘ.

Στη συνέχεια, επισημαίνει ο Οργανισμός, θα αποσταλεί στο αρμόδιο τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τελικό έλεγχο και έγκριση που θα ανάψει το «πράσινο φως» της έναρξης του έργου της προσθήκης 120 λεωφορείων στις περιαστικές και αστικές μετακινήσεις της Θεσσαλονίκης. Ο ΟΣΕΘ υπενθυμίζει ότι το έργο ανέρχεται σε ύψος οικονομικού αντικειμένου 22.320.000 ευρώ τον χρόνο για μια διετία.

Τόσο ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Τόσκας με κοινή δήλωσή τους ανέφεραν ότι υπάρχουν σημαντικά σημεία της σύμβασης στα οποία εστιάζουν όπως η ανάγκη της λειτουργίας τηλεματικής εποπτείας, μηχανημάτων κομίστρου και δυνατότητας ελέγχων σε όλα απολύτως τα οχήματα από την πρώτη εβδομάδα έναρξης του έργου, ενώ σημαντικός θα είναι ο ρόλος του Ανεξάρτητου Ελεγκτή ο οποίος θα συλλέγει τα δεδομένα και τα αποτελέσματα της παροχής του έργου από τα ΚΤΕΛ ώστε ο φορέας να πιστοποιεί και να αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του. Τέλος, ιδιαίτερη σημασία αποδίδει η διοίκηση του ΟΣΕΘ και στην εύρυθμη οικονομική εποπτεία του συνολικού έργου πάντοτε προς όφελος των μετακινούμενων.