Skip to main content

Στο Διεθνές Πανεπιστήμιο το τουριστικό μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

Το Πανεπιστήμιο θα προσφέρει και διδακτορικά προγράμματα, οι διατριβές των οποίων επίσης θα συνεισφέρουν στην εκπόνηση του σχεδίου.

Το ερευνητικό εργαστήριο Τουρισμού Tour Lab του Διεθνούς Πανεπιστημιου Ελλάδος αναλαμβάνει να εκπονήσει το σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Την ανακοίνωση έκανε ο Ευάγγελος Χρήστου, ο Κοσμήτορας της Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημιου στο περιθώριο της εκδήλωσης «Προβολή τουριστικών προορισμών μέσω θεματικών δραστηριοτήτων και διοργανώσεων» που πραγματοποείται στη 35η Philoxenia.

Ακόμα, το Διεθνές Πανεπιστήμιο θα προσφέρει και διδακτορικά προγράμματα, οι διατριβές των οποίων επίσης θα συνεισφέρουν στην εκπόνηση του σχεδίου.

Όπως είπε ο κ. Χρήστου, απόψε στην τελετή εγκαινιών θα υπογραφεί σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη.

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι όλο το κόστος θα καλυφθεί από το Πανεπιστήμιο προκειμένου να μην επιβαρυνθεί ο φορολογούμενος καθώς το πανεπιστήμιο έχει συναίσθηση της κοινωνικής του ευθύνης.

Σε προηγούμενη εκδήλωση της Philoxenia, ο κ. Χρήστου είχε υπογραμμίσει την ανάγκη ύπαρξης ενός μεσοπρόθεσμου στρατηγικού σχεδίου της πόλης, το οποίο ποτέ η πόλη δεν είχε.

Μάλιστα ο ίδιος αναφέρθηκε και στον Οργανισμό Τουρισμό Θεσσαλονίκης λέγοντας ότι αδίκως έχει δεχθεί βέλη καθώς με τα μέσα που διαθέτει επιτέλεσε σημαντικό έργο για την πόλη τη στιγμή που πριν ανασυσταθεί ήταν ένας θεσμός απαξιωμένος.

Τον λόγο μετά τον κ. Χρήστου πήρε η Βούλα Πατουλίδου, αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η οποία δεν έκρυψε τη χαρά της για τα καλά λόγια του καθηγητή.

Αναφορικά δε με τη συνεργασία των δυο θεσμών, σημείωσε ότι δεν θα μπορούσε να εμπιστευτεί κανέναν άλλο περισσότερο από το πανεπιστήμιο για τη δημιουργία του σχεδιασμού αυτού.