Skip to main content

Τζίρος «0» στην αγορά της Θεσσαλονίκης από την επίσχεση στον ΟΑΣΘ

Κραυγή αγωνίας των εμπόρων για τη 12η μέρα χωρίς λεωφορεία: «Η αγορά διαλύεται, ο ΟΑΣΘ να αναλάβει τις ευθύνες του, ο Σπίρτζης σφυρίζει αδιάφορα».

της Βάσιας Μπάρμπα

Σαν να μην έφθαναν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης λόγω της μακράς οικονομικής κρίσης, η 12ήμερη επίσχεση εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ ήρθε για να ισοπεδώσει τους τζίρους των καταστημάτων, σύμφωνα με όσα αναφέρει στη Voria.gr ο πρόεδρος του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου, Παντελής Φιλιππίδης.

«Υπάρχουν καταστήματα με τζίρο 20 ή 30 ευρώ τη μέρα, ακόμα και με μηδενικό τζίρο, που δεν ανοίγουν καν το ταμείο τους στη διάρκεια της ημέρας», δηλώνει ο κ. Φιλιππίδης και προσθέτει: «Δεν υπάρχει αγοραστική κίνηση. Πώς θα μπορούσε, όταν οι καταναλωτές, αλλά ούτε οι υπάλληλοι και οι καταστηματάρχες δεν μπορούν να πάνε στα μαγαζιά;».

Σύμφωνα με τον κ. Φιλιππίδη, το ζήτημα του ΟΑΣΘ έπρεπε να είχε λήξει εδώ και αρκετές ημέρες, πρωτού επέλθει η πλήρης καταστροφή στην αγορά της πόλης. «Η αγορά έχει διαλυθεί. Δεν σκέφτονται τους ένα εκατομμύριο πολίτες που καταστρέφονται, γίνονται συνεχώς πορείες, κλείνουν οι δρόμοι, όποιος θέλει να κάνει κάτι για τον εαυτό του, καταστρέφει τους συμπολίτες του. Δεν πάει άλλο», τονίζει.

Ο κ. Φιλιππίδης κάλεσε τόσο τους εργαζόμενους, όσο και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να σκεφτούν τους καταστηματάρχες της πόλης και τις οικογένειές τους και να δώσουν ένα τέλος σε όλη αυτήν την τραγική κατάσταση. Αναφορικά με τον κ. υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζη, ο κ. Φιλιππίδης σχολίασε ότι «σφυρίζει αδιάφορα». Και συνέχισε: «Ποιον νομίζουν ότι πιέζουν; Μόνο τους πολίτες πιέζουν και τους επιχειρηματίες της πόλης, που είναι ήδη πιεσμένοι. Ο τζίρος ήταν ήδη πολύ χαμηλός, τώρα ισοπεδώθηκε. Ας βρεθεί μια λύση επιτέλους».

Ο πρόεδρος του ΕΣΘ πρόκειται να συγκαλέσει συνέλευση του Συλλόγου τις επόμενες ημέρες, ώστε να αποφασιστεί με ποιον τρόπο θα παρέμβει ο Σύλλογος στις εξελίξεις, εξετάζοντας σοβαρά το ενδεχόμενο να υποβάλλουν μέχρι και μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις βαριές επιπτώσεις που βιώνει η τοπική οικονομία από την επίσχεση στον ΟΑΣΘ.