Skip to main content

Στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕΘ η θαλάσσια αστική συγκοινωνία

Έχουμε αρμοδιότητα για τη λειτουργία των θαλάσσιων αστικών συγκοινωνιών, ωστόσο δεν έχουμε για τις υποδομές, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ

Ρόλο συντονιστή στην ενότητα «Θαλάσσια συγκοινωνία ως το νέο σύστημα μεταφοράς χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για μετακινήσεις τακτικών χρηστών και επισκεπτών» που συμμετείχαν δημόσιοι φορείς ανέλαβε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, Ιωάννης Τσιωνάς.

Η συζήτηση έγινε σε ημερίδα που διοργάνωσε η Αναπτυξιακή Μείζονος Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του προγράμματος DESTI SMART με θέμα «Η Θαλάσσια Συγκοινωνία, ως αστική λειτουργία και ως τουριστικό προϊόν»  που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Κατά τη διάρκεια της εισήγησής του ο κ. Τσιωνάς αναφέρθηκε στις αρμοδιότητες του Οργανισμού, τις δυνατότητες που έχει αλλά και τα εμπόδια τα οποία συναντά κατά τη διαδικασία υλοποίησης του έργου για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία, τονίζοντας ότι ο ΟΣΕΘ είναι μεν ένας από τους πιο σημαντικούς φορείς της δράσης, ωστόσο όχι ο μοναδικός.

«Έχουμε αρμοδιότητα για τη λειτουργία των θαλάσσιων αστικών συγκοινωνιών, ωστόσο δεν έχουμε αρμοδιότητα για τις υποδομές οι οποίες είναι σε εξέλιξη» τόνισε ο κ. Τσιωνάς, επισημαίνοντας πως ένας από τους βασικούς στόχους του ΟΣΕΘ είναι να κάνει επιλογή και «προτεραιοποίηση» των μέσων μεταφοράς.

«Ο ΟΣΕΘ, ως νεοσύστατος φορέας έχει ένα ευρύ πεδίο να ασχοληθεί και ένα από τα πρώτα θέματα που ασχολήθηκε ήταν η λεωφορειακή γραμμή που συνδέει το αεροδρόμιο με την πόλη. Ως φορέας έχουμε ήδη συντάξει το στρατηγικό μας σχεδιασμό στον οποίο υπάρχει αναφορά στη θαλάσσια συγκοινωνία και αναμένεται να εγκριθεί στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο. Με βάση την αρχική διατύπωση των στρατηγικών στόχων σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε μια σειρά διαβουλεύσεων με θεσμικούς, ακαδημαϊκούς, ερευνητικούς  και κοινωνικούς φορείς της πόλης για τη διαμόρφωση της στρατηγικής των μέσων μεταφοράς».