Skip to main content

Συσφίγγει τις σχέσεις με τη gay κοινότητα η Θεσσαλονίκη

Στα χνάρια των Βρυξελλών και της Αμβέρσας για την προσέλκυση τουριστών από την gay κοινότητα επιδιώκεται να βαδίσει η Θεσσαλονίκη. Εκδήλωση για τα οφέλη του ομοφυλόφιλου τουρισμού.

της Κάτιας Γερακαρίτου


Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι προσπάθειες του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης (ΟΤΠΜΘ), προκειμένου να αντλήσει τουρίστες από την gay κοινότητα.

Στη στρατηγική κατεύθυνση για άνοιγμα σε συγκεκριμένες αγορές τουριστών, διοργανώνεται το Σάββατο ημερίδα με θέμα «Θεσσαλονίκη: Ομοφυλόφιλος Τουρισμός και Επιχειρηματικότητα», στο πλαίσιο της διεθνούς εκθέσεως τουρισμού Philoxenia. «Σκοπός της ημερίδας είναι η ενημέρωση των επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης για το όφελος που μπορεί να έχουν από την άφιξη τουριστών από τη συγκεκριμένη κοινότητα» είπε στη Voria.gr, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΠΜΘ κ. Νίκος Σαπουντζής.

Όπως εξήγησε ο Βασιλειάδης Σίμος εκπρόσωπος της εταιρείας «Homo Evolution NPO», που έχει αναλάβει τη διοργάνωση, «οι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν ποια είναι αυτή η αγορά και πώς κάποιοι πχ στις Βρυξέλλες και στην Αμβέρσα πέτυχαν στο άνοιγμα αυτό». Σύμφωνα με τον κ. Βασιλειάδη, η gay κοινότητα είναι μια μεγάλη λεκάνη άντλησης τουριστών. «Όταν η Νέα Υόρκη είχε έλλειμμα περίπου 50 εκατ.δολ. στράφηκε στην gay κοινότητα και με μόλις 1,9 εκατ.δολ. που της στοίχισαν οι υποστηρικτικές ενέργειες έκλεισε το έλλειμμα και έβγαλε και κέρδος», ανέφερε.

Ωστόσο, μέχρι στιγμής η Θεσσαλονίκη και η Ελλάδα βρίσκονται πολύ χαμηλά στην κατάταξη των προτιμήσεων της gay κοινότητας ως τουριστικός προορισμός, αν και διευκρίνισε ότι η ελληνική κοινωνία έχει κάνει άλματα σε κοινωνικό επίπεδο αναφορικά με το ρατσισμό και τις κοινωνικές διακρίσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Σαπουντζή το επόμενο διάστημα πρόκειται να ξεκινήσει μια συντονισμένη στρατηγική καμπάνια και μέσω υπουργείου Τουρισμού σε τρεις πόλεις της Ελλάδας, Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Μύκονο. «Εμείς δεν έχουμε στόχο να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη Μύκονο, λόγω του ότι είναι μια μεγάλη πόλη και είναι ένας αστικός προορισμός» τόνισε. «Εμείς στοχεύουμε σε διήμερα- τριήμερα, για τα οποία η κοινότητα αυτή ξοδεύει, καθώς έχει υψηλά κοινωνικά στρώματα» πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΠΜΘ.

Η gay κοινότητα αποτελείται από καλά πληροφορημένους τουρίστες μεσαίων και ανώτερων εισοδημάτων με υψηλά κριτήρια επιλογών. Ο κ. Σαπουντζής απέφυγε να αναφερθεί στο αν λαμβάνουν ήδη κάποια μηνύματα από τις έως τώρα επαφές, σημειώνοντας ότι «είναι παράτολμο και παρακινδυνευμένο, καθώς η όλη προσπάθεια είναι ακόμα στην αρχή». Διευκρίνισε, πάντως, ότι στόχος της Θεσσαλονίκης δεν είναι να γίνει gay προορισμός, αλλά να «πιάσει» και αυτή την μερίδα τουριστών.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ έχει κάνει άνοιγμα στη gay κοινότητα από το περασμένο Σεπτέμβριο, όταν φιλοξενήθηκαν στην πόλη πέντε δημοσιογράφοι ομοφυλοφιλικής κοινότητας της Γερμανίας.

Τότε μετά την επίσκεψή τους, οι εν λόγω δημοσιογράφοι είχαν χαρακτηρίσει ως μια ακαταμάχητη δύναμη για τους Ευρωπαίους επισκέπτες τον συνδυασμό Χαλκιδική και Θεσσαλονίκη.

Σημειώνεται ότι η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στις 11.00 στο ξενοδοχείο Les Lazaristes, με ομιλητές μεταξύ άλλων τον υπουργό Τουρισμού των Βρυξελλών και τον εκπρόσωπο του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής από την Αμβέρσα.