Skip to main content

Τα απαραίτητα αγοράζουν 6 στους 10 καταναλωτές

Μαχαίρι στα έξοδά τους βάζουν λόγω της οικονομικής κρίσης σχεδόν έξι στους δέκα καταναλωτές, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι οποίοι, όπως δήλωσαν, κάνουν περικοπές στις καταναλωτικές τους δαπάνες σε ποσο
Μαχαίρι στα έξοδά τους βάζουν λόγω της οικονομικής κρίσης σχεδόν έξι στους δέκα καταναλωτές, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι οποίοι, όπως δήλωσαν, κάνουν περικοπές στις καταναλωτικές τους δαπάνες σε ποσοστό 59%, έναντι 49% το 2008, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας «Focus-Bari». Για προληπτικούς λόγους κάνει περικοπές το υπόλοιπο 41%. 

Συγκεκριμένα, οι περικοπές στα τρόφιμα-ποτά έφτασαν στο 34% το καλοκαίρι του 2010, έναντι 21% το 2008, ενώ στα προϊόντα σούπερ μάρκετ το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε στο 32%, σε σχέση με 25% πριν δύο χρόνια.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές σε ποσοστό 75% δηλώνουν πως προσέχουν πολύ περισσότερο τις τιμές σήμερα, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 77% υποστηρίζει, μάλιστα, θα επέλεγε ανάμεσα σε διάφορες μάρκες, προκειμένου να επιτύχει την καλύτερη δυνατή σχέση κόστους-οφέλους.

Η έρευνα παρουσιάστηκε στο πλαίσιο ημερίδας της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Private-Label, που διοργάνωσε η Helexpo, στην Αθήνα.