Skip to main content

Τα τέσσερα βήματα ενός φιλόδοξου επενδυτικού σχεδίου

Cosco, Trenitalia, Grivalia και Πανγαία ετοιμάζονται για «μεγάλα πράγματα», σε Ελλάδα και Βαλκάνια, σε επίπεδο logistics και μεταφορών.

Cosco, Trenitalia, Grivalia και Πανγαία ετοιμάζονται για «μεγάλα πράγματα», σε Ελλάδα και Βαλκάνια, σε επίπεδο logistics και μεταφορών. Από τη στιγμή μάλιστα που η πίεση των Κινέζων «έπιασε τόπο» και η κυβέρνηση βγάζει προς πώληση το Θριάσιο 2 (για την ακρίβεια θα πωληθούν επιπλέον 1400 στρέμματα εκεί), τα σχέδια αυτά μπαίνουν και στην τελική τους ευθεία.

Το βασικό πλάνο, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η Voria.gr, προβλέπει τα εξής πέντε βήματα:

α) Προιόντα από την Κίνα θα φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά, που ελέγχεται από τους Κινέζους (Cosco).

β) Οσα δεν «φεύγουν» transit για την υπόλοιπη Ευρώπη, στο πλαίσιο παραγγελιών, θα κατευθύνονται στο Θριάσιο όπου

δ) θα συναρμολογούνται και θα παίρνουν την ένδειξη «EU».

ε) Μετά, με το νέο «διαβατήριο», θα προωθούνται όπου δει.

Για την ιστορία, «η κοινοπραξία των τεσάρων», δεν έχει ακόμα κλείσει, καθώς ο νέος διαγωνισμός δεν έχει ακόμα, καν, προκηρυχθεί. Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη συγκεκριμένες πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται σε Σερβία και Σκόπια. Αν όλα πάνε καλά, μάλιστα, δεν αποκλείεται η συμμαχία αυτή να λειτουργήσει ανεξάρτητα από το τι τελικώς θα γίνει στο Θριάσιο 2. Κι αυτό γιατί κοινή είναι η εκτίμηση ότι υπάρχει πεδίον δράσης λαμπρόν, για ανάπτυξη επιχειρηματικής αποστολής στην ευρύτερη περιοχή, αρχής γενομένης από την Νοτιοανατολική Ευρώπη.