Skip to main content

Στροφή των Ελλήνων στα σούπερ μίνι αυτοκίνητα λόγω κρίσης

Την πρώτη θέση στη λίστα των πωλήσεων των σούπερ μίνι αυτοκινήτων κατέλαβε το Toyota Yaris με ποσοστό που ανήλθε στο 16,69%.

Στροφή των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων στα μοντέλα της κατηγορίας των σούπερ μίνι έφεραν η οικονομική κρίση και η τάση των κατασκευαστών να αυξάνουν τις διαστάσεις κυρίως των μικρών αυτοκινήτων.

'Οπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, στην ελληνική αγορά, αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων καταλαμβάνει τα τελευταία χρόνια το μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής πίτας των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η κατηγορία των σούπερ μίνι (segment B) απέσπασε το 37,1% της αγοράς το πρώτο εξάμηνο του 2016.

Πουλήθηκαν 17.604 καινούργια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας σε όλη την Ελλάδα. Την πρώτη θέση στη λίστα των πωλήσεων των σούπερ μίνι κατέλαβε το Toyota Yaris, το οποίο έφτασε τις 2.938 μονάδες και το ποσοστό του ανήλθε στο 16,69%. Δεύτερο κατατάχθηκε το Nissan Micra με 2.394 πωλήσεις και ποσοστό 13,6% και τρίτο το Opel Corsa με 2.215 πωλήσεις και ποσοστό 12,58%. Ακολούθησαν Peugeot 208 (1.651, 9,38%), VW Polo (1.632, 9,27%), Renault Clio (1.325, 7,53%), Ford Fiesta (878, 4,99%), Citroen C3 (784, 4,45%), Suzuki Swift (500, 3,35%), Mini (485, 2,76%) κ.α.