Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019
x

ΤΑΧΙΑΟΣ: ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΠΟΛΗ, ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Επανέλαβε την πρόθεσή του τμήματα της καθαριότητας να πάνε σε ιδιώτες κάνοντας λόγο για μείωση του κόστους αποκομιδής, χωρίς απολύσεις.

«Σαφώς και είδα με θετικό τρόπο τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης τόσο για τον α' όσο και για το β' γύρο των εκλογών. Είναι πολύ ενθαρρυντικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω δουλειά να κάνω», τόνισε, στη συνέντευξη που έδωσε στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη», ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Νίκος Ταχιάος, αναφερόμενος στη δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε την Κυριακή και τον φέρνει πρώτο στις προτιμήσεις των Θεσσαλονικέων.
 
Σε ερώτηση  για το αν υπάρχει η σκέψη να προσεγγίσει τους Μάκη Κυριζίδη, Κωνσταντίνο Ζέρβα και Χάρη Αηδονόπουλο για συνεργασία πριν τις εκλογές ο κ. Ταχιάος είπε: «Δεν είναι ωραίο να το πω εγώ. Νομίζω ότι πρέπει να λειτουργήσει η κοινή λογική».
 
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ξεκαθάρισε ότι δεν θα έπαιρνε την απόφαση να κατέβει χωρίς το χρίσμα της Νέας Δημοκρατίας καθώς, όπως είπε, δεν έχει άγνοια κινδύνου. «Ξέρω τι είναι οι δημοτικές εκλογές. Προφανώς πρέπει να υπάρχει πάντα μια υποστήριξη. Και ο κ. Μπουτάρης είχε την στήριξη του ΠΑΣΟΚ και άλλων κομμάτων. Μπορεί, ο ίδιος ως πρόσωπο, να υπερέβαινε τα όρια του ΠΑΣΟΚ αλλά είχε μια υποστήριξη από το κόμμα.  Σ' ό,τι αφορά εμένα, δεν θα έκανα κάτι που δεν θα είχε πολιτικές αναφορές. Απλώς οι δικές μου πολιτικές αναφορές δεν με δεσμεύουν. Μπορώ να κινητοποιήσω, και αυτό φαίνεται από τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων που έχω υπόψιν μου, ανθρώπους που δεν προέρχονται μόνο από το χώρο τη Νέας Δημοκρατίας αλλά φτάνουν μέχρι τις παρυφές του ΣΥΡΙΖΑ», επεσήμανε.
 
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη- Υπεύθυνα», μίλησε για έργα πνοής που χρειάζεται η Θεσσαλονίκη αλλά και για τα προβλήματα της καθημερινότητας που πρέπει άμεσα να επιλυθούν, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη ανάδειξης ισχυρής διοίκησης στο δήμο ώστε να μπορεί να δώσει λύσεις. «Είναι το θέμα της απλής αναλογικής. Αυτό που έχει σημασία είναι να μπορεί ο δήμαρχος να κάνει πράξη και το όραμά του. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι το να ψηφίσει δεν είναι θέμα χαβαλέ. Δεν πρέπει να βάλουμε μπροστά το συναίσθημα, να ψηφίσουμε το φίλο μας ή κάποιον που μας είναι συμπαθής. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πρέπει να δώσουμε μια ψήφο που θα είναι αποτελεσματική. Πρέπει ο πρώτος συνδυασμός να ισχυροποιηθεί».

Αναφερόμενος στην πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Νίκης, ο Νίκος Ταχιάος επεσήμανε πως δεν θεωρεί ότι είναι εφικτή αν δεν υπάρχουν εναλλακτικές ροές για την κίνηση των οχημάτων. Τόνισε επίσης ότι πρέπει να μπει τάξη στην ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων και να δοθεί προτεραιότητα στους πεζούς χωρίς όμως «να αιφνιδιαστούν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων καθώς θα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος».
 
Για τη νέα παραλία ήταν κατηγορηματικός. «Χρειάζεται φύλαξη και συντήρηση. Πρέπει να μπουν κάμερες με ειδικό λογισμικό ώστε να μην καταγράφουν πρόσωπα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Μαζί με τις κάμερες, χρειάζεται και φύλαξη. Καθυστέρησε η διοίκηση Μπουτάρη στη δημοπράτηση των περιπτέρων. Έχασε έσοδα από τη μη αξιοποίηση των κτηρίων στην Νέα Παραλία» συμπλήρωσε.
 
Αναφερόμενος στον τομέα της καθαριότητας, ο Νίκος Ταχιάος, τόνισε πως η πόλη είναι σε άθλια κατάσταση και πως τρωκτικά κυκλοφορούν σε κεντρικούς δρόμους. Επανέλαβε την πρόθεσή του, τμήματα της καθαριότητας να πάνε σε ιδιώτες κάνοντας λόγο για μείωση του κόστους αποκομιδής, μείωση που θα την δουν οι πολίτες στα ανταποδοτικά τέλη. Ξεκαθάρισε ωστόσο, πως η δομή της καθαριότητας θα αλλάξει χωρίς απολύσεις εργαζομένων, σημειώνοντας πως θα δοθεί βάρος στο σάρωμα.
 
Ο Νίκος Ταχιάος, αναφέρθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης της δημοτικής αστυνομίας και στο πρόβλημα του κυκλοφοριακού το οποίο αποτελεί και συνέπεια της παράνομης στάθμευσης «αυτό που μπορεί να περιμένει κανείς από μένα είναι η εμμονή μου στην αστυνόμευση» είπε χαρακτηριστικά.
 
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη- Υπεύθυνα» αναφερόμενος στο έργο του μετρό υποστήριξε ότι «θα αναδιατάξει πολεοδομικά την πόλη. Θα δώσει βάρος στην Εγνατία οδό και αυτό είναι πολύ βασικό καθώς αυτήν την στιγμή η Εγνατία είναι ένας δρόμος παρατημένος και για πολλά χρόνια υποβαθμισμένος».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ