Skip to main content

Ryanair: Ανακοίνωσε το θερινό πρόγραμμα και εισιτήρια από 17,99 ευρώ

Οι προτάσεις της Ryanair στην κυβέρνηση για την ανάπτυξη των αερομεταφορών. Αυξάνονται οι πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα από έξι σε οκτώ.

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Θεσσαλονίκης για το 2016, ανακοίνωσε σήμερα η Ryanair, με ένα νέο δρομολόγιο προς την Μπολόνια και 17 πτήσεις σε σύνολο.

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Ryanair για το 2016 θα προσφέρει στην Θεσσαλονίκη:

  • 1 νέο δρομολόγιο προς Μπολόνια: (2 εβδομαδιαία)
  • 17 δρομολόγια σε σύνολο, συμπεριλαμβάνοντας: Λονδίνο (9 εβδομαδιαία) και το Παρίσι ( 3 εβδομαδιαία)  
  • 102 εβδομαδιαίες πτήσεις

Η εταιρεία εκτιμά ότι την επόμενη θερινή περίοδο θα έχει ανάπτυξη στην Ελλάδα, της τάξης του 10%, ενώ μέσα στο χειμώνα αυξάνει τις καθημερινές πτήσεις από Θεσσαλονίκη σε Αθήνα, από έξι σε οκτώ.

Η Ryanair για να γιορτάσει την ανακοίνωση του καλοκαιρινού προγράμματος για το 2016, απελευθερώνει ναύλους προς κράτηση από 17,99 ευρώ, στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και Χανιά, διαθέσιμοι προς κράτηση μέχρι τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, 16 Σεπτεμβρίου, για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.

Ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ ο΄ Μπράιαν κατήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη ότι η Ryanair, που πλέον με ποσοστό 16% κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο της αεροπορικής αγοράς στην Ελλάδα, θέλει να αναπτυχθεί ταχύτερα αλλά η ελληνική κυβέρνηση δεν μπαίνει καν στον κόπο να απαντήσει στις προτάσεις της για ανάπτυξη των αερομεταφορών.

Όπως τόνισε, η Ελλάδα υπολείπεται σε δρομολόγια, υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης των αερομεταφορών και η Ryanair μπορεί στην επόμενη τριετία, εάν μειωθούν οι φόροι, να προσθέσει επιπλέον 6 εκατομμύρια επιβάτες, με τις πτήσεις της για Αθήνα και περιφερειακά αεροδρόμια.

«Στην Ελλάδα η παρουσία μας δεν είναι παροδική. Έχουμε δεσμευτεί στη χώρα αλλά θέλουμε συνθήκες που θα βοηθήσουν σε ταχύτερη ανάπτυξη. Δύο φορές, εγγράφως απευθυνθήκαμε στην κ. Κεφαλογιάννη αρχικά αλλά και στην κ. Κουντουρά, στη συνέχεια, δίχως να λάβουμε την όποια απάντηση στις προτάσεις μας, θετική ή αρνητική»,  είπε κ. ο΄ Μπράιαν.

«Ζητήσαμε μείωση των φόρων για να συνεχιστεί η πτήση Λονδίνο- Χανιά και το χειμώνα. Απάντηση δεν πήραμε. Ζητήσαμε, τη δεύτερη φορά, να μειωθούν επίσης οι φόροι για να αρχίσει η πτήση Θεσσαλονίκη- Χανιά, ένα μήνα νωρίτερα, Μάρτιο αντί για Απριλίο. Πάλι δεν πήραμε απάντηση», αποκάλυψε ο κ. Ο΄ Μπράιαν, προσθέτοντας:

¨Δεν είναι τυχαίο που με την Aegean, συμφωνούμε απολύτως στις εξής τρεις προτάσεις μας:
-Μείωση των φόρων στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ( σ.σ η Ryanair ζητάει μείωση κατά 50%).  
-Μείωση των φόρων, ειδικά στη χειμερινή περίοδο, στα περιφερειακά αεροδρόμια ( σ.σ οι φόροι να είναι σχεδόν μηδενικοί) αλλά και επίλυση ζητημάτων μάνατζμεντ.
-Προσαρμογή τηςΥΠΑ στον 21ο αιώνα, καθώς η Υπηρεσία χρησιμοποιεί ξεπερασμένες διαδικασίες στο traffic control.

Η Ryanair, από το τέλος Οκτωβρίου προσθέτει ακόμη ένα αεροπλάνο στο hub της Αθήνας(από 4 σε 5 αεροσκάφη), ενώ σκέπτεται, να φέρει ακόμη ένα αεροπλάνο , είτε στη Θεσσαλονίκη, είτε στα Χανιά, είτε να δημιουργήσει μία νέα βάση σε Ρόδο ή Κω. Ωστόσο, μία τέτοια επένδυση, θα πρέπει να δικαιολογείται από άποψη κόστους. Άν όχι, η άλλη επιλογή είναι η τοποθέτηση του αεροσκάφους στη Μάλτα.

Η Ryanair, μετά τις μειώσεις στις χρεώσεις και τη δημιουργία νέας υπηρεσίας ενοικίασης αυτοκινήτων, ετοιμάζεται τον Νοέμβριο να εκπλήξει ανανεώνοντας και αλλάζοντας το εσωτερικό των αεροσκαφών, αλλά και με νέες στολές του προσωπικού όπως και νέο μενού στις πτήσεις της.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει παραγγείλει 380 νέα Boeing 737 για το στόλο της, έτσι που να μπορεί να μεταφέρει 160 εκατομμύρια επιβάτες.