Skip to main content

Telaraki.com: Το… Netflix φρούτων και λαχανικών από δύο φίλους στη Θεσσαλονίκη

Ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Απόστολος Τσιάντος και ο μαθηματικός Μανούσος Γιαμούκης αλλάζουν με τη συνδρομητική τους πλατφόρμα τα ψώνια μας στη μαναβική.

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το… Netflix των φρούτων και των λαχανικών, αφού πρόκειται για μια συνδρομητική πλατφόρμα, η οποία όμως, αντί για επιλογές ταινιών, φροντίζει για τον εβδομαδιαίο εφοδιασμό των καταναλωτών με τους καρπούς της ελληνικής γης. Το telaraki.com είναι μια start up δύο 26χρονων φίλων από τη Θεσσαλονίκη, του ηλεκτρολόγου μηχανικού Απόστολου Τσιάντου και του μαθηματικού Μανούσου Γιαμούκη, που έβαλαν ως στόχο να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε φρούτα και λαχανικά, συμβάλλοντας στη βελτίωση της διατροφής μας με υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντα σε καλές και σταθερές τιμές.

Το telaraki.com δίνει τη δυνατότητα εβδομαδιαίων παραγγελιών, ενώ προσφέρει… τελαράκια προσαρμοσμένα στις ανάγκες ενός ατόμου, δύο ατόμων και τεσσάρων-πέντε ατόμων. Μπορεί κανείς να κάνει εβδομαδιαία ή μηνιαία εγγραφή, στην οποία μάλιστα έχει και έκπτωση 5%, ενώ, αν δεν θέλει να μπει στη λογική της συνδρομής, μπορεί απλώς να ψωνίσει από το διαδικτυακό μανάβικο της πλατφόρμας με όποια συχνότητα το επιθυμεί. Το telaraki.com διαθέτει μια ευρεία γκάμα φρούτων και λαχανικών εποχής και ο καταναλωτής μπορεί να επιλέγει μεταξύ 6-14 ειδών στο κάθε καλάθι που παραλαμβάνει στην πόρτα του, στο πλαίσιο της συνδρομητικής υπηρεσίας.

«Με το telaraki.com απευθυνόμαστε σε καταναλωτές που δεν έχουν χρόνο, που θέλουν να έχουν έλεγχο των εξόδων τους και ψάχνουν τρόπο να ξενοιάσουν από μια ακόμα υποχρέωση του νοικοκυριού τους. Επιλέγουμε τα πλέον ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές» λέει στη Voria.gr ο Απόστολος Τσιάντος, εξηγώντας πως πολλοί καταναλωτές καταλήγουν να επισκέπτονται το μανάβικο πολλές φορές, χάνοντας το μέτρο των δαπανών τους.

Το telaraki δέχεται παραγγελίες όλη την εβδομάδα, κάθε Τετάρτη βράδυ τις συγκεντρώνει και πραγματοποιεί τις παραδόσεις κατ’ οίκον, σε όλη τη Θεσσαλονίκη, κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Στόχος είναι οι παραδόσεις να είναι πολύ κοντά χρονικά με τις προμήθειες, ώστε ο καταναλωτής να λαμβάνει στο σπίτι του ολόφρεσκα φρούτα και λαχανικά. Έτσι, παρόλο που οι δύο φίλοι διαθέτουν εγκαταστάσεις φύλαξης των προϊόντων, φιλοδοξούν να μην χρειάζεται να τις αξιοποιούν για πολύ, εξασφαλίζοντας την άμεση παράδοση από τη στιγμή της προμήθειας των φρούτων και λαχανικών.

Στα επόμενα πλάνα της διαδικτυακής, συνδρομητικής πλατφόρμας, η οποία γνωρίζει ήδη σημαντική ανταπόκριση στις μόλις τέσσερις εβδομάδες λειτουργίας της, είναι να ενταχθούν στα… ράφια του και βιολογικά προϊόντα, όσπρια και ξηροί καρποί, αλλά και γενικότερα επιλογές που θα καλύπτουν ιδιαίτερες προτιμήσεις και νέες διατροφικές τάσεις. Το telaraki δίνει τη δυνατότητα τόσο ηλεκτρονικής πληρωμής όσο και πληρωμής με αντικαταβολή.

Πληροφορική και μαθηματικά στην υπηρεσία φρούτων-λαχανικών

Ο Απόστολος και ο Μανούσος είναι φίλοι από παιδιά. Ο πρώτος σπουδάζει στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών-Μηχανικών Υπολογιστών στο ΑΠΘ και ο δεύτερος ολοκλήρωσε σπουδές μαθηματικών στις ΗΠΑ. Μάλιστα, και οι δύο έχουν ένα background σχετικό με τον πρωτογενή τομέα, αφού η οικογένεια του Μανούσου βρίσκεται στη λαχαναγορά από το 1948, ο δε πατέρας του Απόστολου ασχολείται και με τον αγροτικό κλάδο, ενώ και ο ίδιος ο Απόστολος καλλιεργεί ελιές.

Συζητώντας οι δύο φίλοι τους τελευταίους μήνες τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής αγοράζει φρούτα και λαχανικά σήμερα σκέφτηκαν να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή πλατφόρμα που να λειτουργεί συνδρομητικά, όπως ένα γυμναστήριο ή το Netflix, εξασφαλίζοντας σταθερή ποιότητα και τιμή και εξοικονομώντας του παράλληλα χρόνο. Η συγκυρία ήταν μάλιστα η καλύτερη δυνατή, αφού η πανδημία εκτίναξε τις διαδικτυακές πωλήσεις σε όλα τα επίπεδα, εξοικειώνοντας όλο και περισσότερο κόσμο με τις διαδικτυακές συναλλαγές και ανοίγοντας ένα νέο ορίζοντα στις καταναλωτικές μας συνήθειες.

«Προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές με ένα κλικ από μια γκάμα ποιοτικών προϊόντων. Επίσης, χρησιμοποιούμε μόνο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και στοχεύουμε στη μηδενική απώλεια τροφίμων» λένε οι δύο φίλοι.