Skip to main content

Τέλος η αποχή των εργαζομένων από υπερωρίες στο λιμάνι Θεσσαλονίκης

Η ΟΜΥΛΕ αποδέχθηκε την τελική πρόταση της ΟΛΘ ΑΕ με την οποία συνολικά 109 υπάλληλοι θα υπογράψουν Συμβάσεις Εργασίας αορίστου χρόνου

Τον τερματισμό της αποχής από υπερωρίες και εργασία Σαββάτου - Κυριακής, από το τέλος της σημερινής απογευματινής βάρδιας, αποφάσισαν η ΟΜΥΛΕ και οι Σύλλογοι και τα Σωματεία εργαζομένων της ΟΛΘ ΑΕ.

Η ΟΜΥΛΕ αποδέχθηκε την τελική πρόταση της ΟΛΘ ΑΕ, με την οποία οι συνολικά 109 υπάλληλοι που εργάζονται με Συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου θα υπογράψουν Συμβάσεις Εργασίας αορίστου χρόνου.

Όπως εξηγεί η Ομοσπονδία, η διαδικασία θα ξεκινήσει άμεσα με τους 39 συμβασιούχους που η σύμβασή τους λήγει τον Οκτώβριο και θα συνεχιστεί με τους υπόλοιπους, με αναγνώριση του μέχρι σήμερα διανυθέντος χρόνου ως προς όλα τα εργασιακά.

«Μετά από διήμερη διαπραγμάτευση με τον CEO κο Cupolo, σήμερα το απόγευμα δεχτήκαμε τη τελική πρόταση της ΟΛΘ ΑΕ με την οποία οι συνολικά 109 υπάλληλοι που εργάζονται με Συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου θα υπογράψουν Συμβάσεις Εργασίας αορίστου χρόνου. Η διαδικασία θα  ξεκινήσει με κατάρτιση συμβάσεων αορίστου χρόνου,  άμεσα,  με τους 39 συμβασιούχους που οι συμβάσεις τους λήγουν μέσα στον Οκτώβριο 2019 και θα συνεχιστεί με τη κατάρτιση συμβάσεων  αορίστου και για τους υπόλοιπους από τους 70 συμβασιούχους.

» Η υπογραφή σύμβασης αορίστου χρόνου θα γίνει μετά από αξιολόγηση και θα υπάρχει αναγνώριση  ως προς όλα τα απορρέοντα εργασιακά δικαιώματα (άδειες, επιδόματα κλπ)  όλου του διανυθέντος χρόνου στην εταιρεία.

» Με απλά λόγια οι εργαζόμενοι με ΣΟΧ θα υπογράψουν συμβάσεις αορίστου χρόνου, μετά από αξιολόγηση, τερματίζοντας το καθεστώς ανασφάλειας των εργαζόμενων όπως επίσης και τη προσπάθεια δημιουργίας εργαζόμενων πολλών ταχυτήτων.

» Αναγνωρίζοντας τη σημασία για το σύνολο των εργαζόμενων,  της μετάβασης των  109 υπαλλήλων συμβασιούχων ΟΧ, σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, σταματάμε την αποχή από υπερωρίες και εργασία Σαββάτου Κυριακής  σήμερα από το τέλος της απογευματινής βάρδιας», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση, που καταλήγει: 

«Στην κατακλείδα και διατηρώντας την αγωνιστική μας ετοιμότητα ξαναλέμε σε όλους ότι: το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα παραμείνει η μεγαλύτερη και πιο αναπτυσσόμενη επιχείρηση της Κεντρικής Μακεδονίας και της Βόρεια Ελλάδας, μοναδικό συγκριτικό αναπτυξιακό πλεονέκτημα της πόλης και τις περιοχής με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις».