Skip to main content

The Marketer is Dead: Μάρκετινγκ και νευροψυχολογία στη Θεσσαλονίκη

Η εκδήλωση είχε ως κεντρικό ομιλητή τον διεθνούς φήμης Dr Nikolaos Dimitriadis ο οποίος τόνισε πως ο σύγχρονος Marketer πρέπει να ξέρει Neuromarketing

Ένα εντελώς ανατρεπτικό Business Networking Meeting πραγματοποιήθηκε στο PORTO PALACE Hotel στη Θεσσαλονίκη, με θέμα: “The Marketer is Dead” και ομιλητή τον διεθνούς φήμης, Dr Nikolaos Dimitriadis, CEO Trizma Neuro και υπεύθυνο του The City College the University of Sheffield στη Σερβία.

Την εκδήλωση καλωσόρισε ο Πρόεδρος του Marketing Club, κ. Τσαμπίκος Κοκκάρης, με ένα σύντομο χαιρετισμό και με μία σημαντική τοποθέτηση σχετικά με το Marketing σήμερα, η οποία αποτέλεσε το έναυσμα της ομιλίας του Dr. Dimitriadis. Ανέφερε πως σαφώς ο Marketer δεν έχει πεθάνει, ούτε το Marketing αυτό καθ’ εαυτό, αλλά το Marketing όπως το ξέρουμε! Χαρακτηριστικά είπε: «Το Marketing είναι ένα, αλλά έχουν αλλάξει οι ταχύτητες, τα εργαλεία, η τεχνολογία και τα μέσα. Είτε μιλάμε για τα 4P’s, τα 7P’s ή τα 4C’s, ο Marketer μπορεί να  παίξει τον σημαντικότερο ρόλο στο Marketing! Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι ένα από τα επαγγέλματα που δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρουν να αντικαταστήσουν τα ρομπότ είναι αυτό του Marketer, γιατί το επάγγελμα του Marketer χρειάζεται δημιουργικότητα, αντίληψη, αναλυτική σκέψη, φαντασία, αλλά και λογική. Χρειάζεται πειθώ ηγετικές ικανότητες και ομαδικότητα. Πώς λοιπόν να αντικατασταθεί ο Marketer από ρομπότ». Οι ερωτήσεις που ο ίδιος έθεσε στον εξαίρετο ομιλητή της εκδήλωσης ήταν οι ίδιες ερωτήσεις που υπήρχαν στο μυαλό κάθε Marketer εντός ή εκτός αίθουσας.

Με κοινό που αποτελούνταν από Μarketers, επιχειρηματίες αλλά και στελέχη της αγοράς της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, το κεντρικό ερώτημα της εκδήλωσης ήταν “The Marketer is really dead?”. Η απάντηση που δόθηκε «Long Live the transformational Marketer»!

Από τα πρώτα λεπτά ο Dr. Nikolaos Dimitriadis γοήτευσε το κοινό. Ανέπτυξε αναλυτικά όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους ο Marketer, όπως τον γνωρίζουμε στην σημερινή digital εποχή έχει ήδη πεθάνει και στην θέση του καλείται να γεννηθεί ο νέος Marketer, αυτός που θα διαθέτει τα απαραίτητα skills, όπως leadership, empathy, problem solving, κλπ,  την απαραίτητη γνώση των σύγχρονων εργαλείων, αλλά και θα μπορεί να συνδυάσει την τέχνη με την επιστήμη σε μία win-win σχέση 50%-50%.

Ο Dr Nikolaos Dimitriadis ανέλυσε το παράδοξο του Marketing, όπου ενώ σήμερα περισσότερο από ποτέ, το Marketing κερδίζει έδαφος και έχει μπει στην «καρδία» των CEOs και των λειτουργιών της επιχείρησης, οι παραδοσιακοί Marketers «χάνουν».

Επιπλέον, τόνισε πως ο σύγχρονος Marketer θα πρέπει να γνωρίσει το Neuromarketing, το οποίο συνδέοντας τα ευρήματα της νευρο-ψυχολογίας και της έρευνας του Marketing, μπαίνει στο μυαλό των καταναλωτών, δίνοντας αδιάσειστα στοιχεία σχετικά με την πραγματική συμπεριφορά τους, βοηθώντας έτσι τις επιχειρήσεις να μεταφράσουν την αγάπη τους για τον πελάτη τους σε πραγματικές ωφέλιμες ενέργειες/προϊόντα/υπηρεσίες για εκείνους, αυξάνοντας έτσι την απόδοσή τους.

Το θέμα και όλα τα νέα δεδομένα που διεξοδικά και με πρακτικά παραδείγματα ανέλυσε ο Dr Nikolaos Dimitriadis, πυροδότησε όπως ήταν αναμενόμενο πλήθος ερωτήσεων και τοποθετήσεων, κάνοντας ολοφάνερο το έντονο ενδιαφέρον όλων των  παρευρισκόμενων.

Την εκδήλωση ακολούθησε Cocktail Networking στο roof garden του ξενοδοχείου, όπου όλοι οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους, αλλά και να συνεχίσουν με αμείωτο ενδιαφέρον τις συζητήσεις γύρω από το θέμα της εκδήλωσης.