Skip to main content

Θεσσαλονίκη - Αγορά: Καλοκαιρινές προσφορές για να... ξορκίσουν την αναδουλειά

Ξεκίνησαν οι προσφορές με μειωμένες τιμές έως 60% - Διερευνητικές βόλτες από τους καταναλωτές στην αγορά της Θεσσαλονίκης.

Με προσφορές που φτάνουν και το 60% αποχαιρετούν τον Ιούνιο τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης, σε μία προσπάθεια να τονώσουν την περιορισμένη αγοραστική κίνηση και να... ξορκίσουν τη μειωμένη καταναλωτική διάθεση.

Η πρεμιέρα, πάντως, κάθε άλλο παρά φαίνεται να γέμισε χαμόγελα και αισιοδοξία τους εμπόρους. Εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις που αφορούν κυρίως αλυσίδες καταστημάτων, όπου σχηματίστηκαν ουρές έξω από αυτά, για τις περισσότερες περιπτώσεις των επιχειρήσεων οι προσφορές δεν φαίνεται να πυροδότησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Αν και οι έμποροι της πόλης φάνηκαν διατεθειμένοι να ρίξουν, από την πρώτη στιγμή, σημαντικά τις τιμές σε μία προσπάθεια να κάνουν τα είδη τους περισσότερο δελεαστικά για τους Θεσσαλονικείς, εντούτοις οι καταναλωτές αναλώθηκαν σε αναγνωριστικές βόλτες. Οι προσφορές έρχονται λίγες ημέρες πριν τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, που θα ξεκινήσουν στα μέσα Ιουλίου, προκειμένου να ενισχυθούν οι καθημαγμένοι τζίροι των ταμείων των εμπόρων.

«Ο κόσμος δεν ψωνίζει, δεν έχει διάθεση, σε κάποιες περιπτώσεις οι καταναλωτές είναι φοβισμένοι για την εξέλιξη του κορωνοϊού και παράλληλα πιεσμένοι οικονομικά, σε άλλες απλά είναι αδιάφοροι για ψώνια. Ρίχνουμε τις τιμές και πάλι δεν πουλάμε, δεν υπάρχει άλλο περιθώριο. Η αγορά ζει σε μια στρεβλή κατάσταση μόνιμων εκπτώσεων και προσφορών χωρίς όμως αποτέλεσμα» λέει έμπορος του κέντρου υπογραμμίζοντας πως ακόμη και στη δημοφιλή οδό Τσιμισκή ξενοικιάζονται καταστήματα σπεύδοντας, παράλληλα, να προσθέσει «φανταστείτε τι γίνεται σε λιγότερο εμπορικούς δρόμους».

Οι προσφορές φτάνουν στο 60% για τα ενδύματα, στο 30% για τα υποδήματα, στο 50% για τα καλλυντικά. Τα ποσοστά αυτά δεν αποκλείεται σε κάποιες περιπτώσεις κατά την περίοδο των κανονικών εκπτώσεων να αυξηθούν. Δυναμικά στο παιχνίδι των προσφορών βρίσκονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα των αλυσίδων ενδυμάτων αλλά και όσων επιχειρήσεων διαθέτουν e-shops. Είναι χαρακτηριστικό πως ενημερώνουν τους πελάτες τους με ηλεκτρονικά μηνύματα, sms, αλλά και μέσω viber για τις προσφόρες που διενεργούν.



Σύμφωνα με καταναλωτικές οργανώσεις:

- Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σεζόν ενώ οι προσφορές, όπου η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής.

-Στην περίπτωση προσφορών, θα πρέπει να υπάρχει αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι γίνονται προσφορές. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης).