Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Βάζουν πλαστικά και πλεξιγκλάς στα ταξί - Οι διαφωνίες

Κάποια ταξί στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησαν να τοποθετούν προστατευτικά διαχωριστικά με πλεξιγκλάς προκειμένου να μειώσουν τις πιθανότητες μετάδοσης του ιού

Δειλά δειλά εμφανίστηκαν τα πρώτα ταξί στη Θεσσαλονίκη που έχουν τοποθετήσει προστατευτικό διαχωριστικό από πλεξιγκλάς μεταξύ οδηγού και επιβατών προκειμένου να μειώσουν τις πιθανότητες μετάδοσης του κορωνοϊού.

Ένα από αυτά ανήκει στον Μάριο. Όπως αναφέρει στη Voria.gr ο οδηγός, πήρε μόνος του τα μέτρα του οχήματος και παρήγγειλε το προστατευτικό, το οποίο έχει μια ειδική οπή για τα χρήματα. «Πρέπει να υπάρχει σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Ο χώρος εδώ είναι κλειστός. Επιβάλλεται. Κάπως πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδιά μας», σημειώνει. Αντίστοιχα και άλλοι οδηγοί σκέφτονται να προχωρήσουν στην τοποθέτηση πλεξιγκλάς αυτές τις ημέρες φοβούμενοι ότι αργότερα θα υπάρχει μεγάλη έλλειψη.

Από πλευράς του, ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» Κλήμης Λεοντιάδης αναφέρει πως οι συνάδελφοι που έβαλαν πλεξιγκλάς είναι ελάχιστοι, πέντε με δέκα, ενώ υπογραμμίζει πως το σωματείο δεν συνιστά να βάλει κάποιος μόνος του πλεξιγκλάς. «Το πλεξιγκλάς το θέλουμε αλλά θέλουμε να πάρει έγκριση από το υπουργείο ώστε να είμαστε καλυμμένοι. Δεν μπορεί να τοποθετηθεί ο καθένας μόνος του ένα πλεξιγκλάς». Όπως σημειώνει η ομοσπονδία των επαγγελματιών ταξί κάνει ήδη ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση ώστε να υπάρχουν ακριβείς οδηγίες από το αρμόδιο υπουργείο για τις παραμέτρους τοποθέτησης τουπλεξιγκλάς, που θα μιλούν για θέματα ασφάλειας αλλά και πρακτικά θέματα όπως ο έλεγχος ΚΤΕΟ. «Σε ένα απότομο φρενάρισμα χτυπάει ο πελάτης το κεφάλι του στο πλεξιγκλάς και τραυματίζεται. Ποιος φέρει την ευθύνη», διερωτάται ο ίδιος.

Ο πρόεδρος του Σωματείου σημειώνει πως για την προστασία τους, αρκετοί επαγγελματίες οδηγοί ταξί έχουν κάνει μια ερασιτεχνική πατέντα, τοποθετώντας νάϊλον μεταξύ των μπροστινών και των πίσω θέσεων. «Το νάιλον είναι ερασιτεχνικό αλλά δεν φέρνει τόσα προβλήματα», δηλώνει ο ίδιος.