Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Όμηρος της γραφειοκρατίας επί δύο χρόνια μία αναγκαία ασφαλτόστρωση

Ο δρόμος που συνδέει την Επανομή με τον Τρίλοφο παραμένει χωματόδρομος αν και θα έπρεπε να έχει ασφαλτοστρωθεί. Οι λόγοι που φρενάρουν το έργο.

Τον περασμένο Αύγουστο υπεγράφη ανάμεσα στον δήμο Θερμαϊκού και την ανάδοχο εταιρεία η σύμβαση κατασκευής του δρόμου που συνδέει την Επανομή, στο ύψος του γηπέδου, με το Σχολείο της Φύσης στον Τρίλοφο, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Επρόκειτο για ένα πολύπαθο έργο που η γραφειοκρατία, σε συνδυασμό με την πανδημία του κορωνοϊού, πήγε πολλούς μήνες πίσω μια ασφαλτόστρωση-ανάσα για τους κατοίκους της περιοχής, ενώ κάνει και ευκολότερη την πρόσβαση στην πόλης της Επανομής.



«Έχουμε κάνει υπομονή πολλά χρόνια, δεν είναι εφικτή η μετακίνηση μέσω του συγκεκριμένου δρόμου που είναι χωματόδρομος. Όταν βρέχει είναι αδιάβατος και υπάρχει κίνδυνος για όσους κάνουν διέλευση», αναφέρει στη Voria.gr κάτοικος της περιοχής.

Ωστόσο οι υπογραφές για το έργο ήταν δυστυχώς η μόνη εξέλιξη μέχρι σήμερα. Η σύμβαση κατασκευής του έργου «Αγροτική οδοποιία Γηπέδου Επανομής έως είσοδο σχολείου της φύσης Τριλόφου», συνολικού προϋπολογισμού μελέτης 582.000 ευρώ, παραμένει μέχρι σήμερα στα χαρτιά και η προοπτική κατασκευής του φαίνεται πως θα αργήσει και άλλο.

Οι λόγοι της καθυστέρησης

Όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενα δημοσιεύματα της Voria.gr (εδώ και εδώ), οι γραφειοκρατικές διαδικασίες αποδείχθηκαν εν ολίγοις απροσπέλαστες για την ταχεία πραγματοποίηση του έργου.

«Ήταν κάτι πρωτοφανές. Οι διαδικασίες που έπρεπε να ακολουθηθούν ήταν και παραμένουν δύσκολες», εξηγεί στη Voria.gr ο δήμαρχος Θερμαϊκού Γιώργος Τσαμασλής.

Όπως αναφέρει, οι απαλλοτροιώσεις οικοπέδων ήταν και παραμένουν το βασικό αγκάθι για την ολοκλήρωση των διαδικασιών.

«Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο των συμφωνιών με τους οικοπεδούχους. Θέλω να πιστεύω ότι το έργο θα ξεκινήσει σύντομα», αναφέρει ο δήμαρχος Θερμαϊκού.

Το έργο χρηματοδοτείται από πίστωση που προέρχεται από το πρόγραμμα «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2014 – 2020» με συγχρηματοδότηση από το Ε.Γ.Τ.Α.Α. και από Εθνική δαπάνη και προβλέπει: οδοστρωσία και επίστρωση με ασφαλτικό σκυρόδεμα, οριζόντια σήμανση με διαγράμμιση του οδοστρώματος και αποχέτευση των όμβριων υδάτων.