Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Κάνε το αίτημά σου στον δήμο Θέρμης με ένα κλικ

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων

Τη δυνατότητα να γίνουν οι πολίτες μέρος της προσπάθειας που καταβάλλουν οι δημοτικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής δίνει ο δήμος Θέρμης, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης δήμου-δημότη, «Νovoville».

Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, η επίλυση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη ή και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ δήμου και δημοτών, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν οι δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας.

Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος Θέρμης ξεκινά τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Novoville. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία όλων των Κοινοτήτων του Δήμου.

Ο δημότης ή επισκέπτης του δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, διαρροές υδάτων, θέματα ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος κ.ά., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν τη δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον δήμο, όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνες κινητές συσκευές με λογισμικό Apple iOS και Google Android ή μέσω του Novoville web app στην ιστοσελίδα του δήμου Θέρμης. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
- Αποστολή του αιτήματος στον δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση.

Επιπλέον, οι υπηρεσίες του δήμου Θέρμης έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων κάθε Κοινότητας, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και, κυρίως, είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, μέσω της ίδιας πλατφόρμας, ο δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντάς την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος, δήλωσε σχετικά με την εκκίνηση της λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville: «Ο δήμος μας περνάει σε μια νέα εποχή συμμετοχικής διαχείρισης του δημόσιου χώρου. Βελτιώνουμε την καθημερινότητα, την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση κατοίκων και επισκεπτών με σύμμαχό μας την τεχνολογία. Καλούμε τους συμπολίτες μας να βοηθήσουν τις δημοτικές υπηρεσίες, να καταγράψουν και να αποστείλουν στον δήμο κάθε ζήτημα που συναντούν στη γειτονιά τους, με άμεσο τρόπο, από όπου και αν βρίσκονται, με απώτερο στόχο να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής όλων μας».