Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020
x

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ

Όπως εξήγησε ο υπουργός το ποσό αυτό ήταν 60 εκατ. ευρώ το 2010, αλλά κανείς από τότε δεν έκανε κάτι, με αποτέλεσμα τώρα να είναι πολύ αργά.

«Η υπόθεση με την εκτελεστή απόφαση για την καταβολή αποζημίωσης 120 έως 160 εκατ. ευρώ, που έχει κερδίσει ο εργολάβος, λόγω της ακύρωσης του έργου της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης είναι πολύ δύσκολη».  

Με αυτό τον τρόπο σχολίασε βγαίνοντας πριν από λίγο από την αίθουσα του Βελλίδειου Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης ο υπουργός μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής. Όπως εξήγησε το ποσό αυτό ήταν 60 εκατ. ευρώ το 2010, αλλά κανείς από τότε δεν έκανε κάτι, με αποτέλεσμα τώρα να είναι πολύ αργά. «Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε» είπε χαρακτηριστικά, με ύφος που πρόδιδε τη δυσκολία μιας υπόθεσης που ενδέχεται να επιβαρύνει τους Έλληνες πολίτες με ένα πολύ μεγάλο κονδύλι μέσω του κρατικού προϋπολογισμού.

Λίγη ώρα πριν, μέσα στην αίθουσα του «Thessaloniki Helexpo Forum», όπου συμμετείχε σε πάνελ για τις υποδομές και τις μεταφορές, με τον τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο παππά, τον βουλευτή του ΚΙΝΑΛ Γιώργο Αρβανιτίδη και τους επικεφαλής της Fraport Greece, της ΟΛΘ ΑΕ και της ΤΡΕΝΟΣΕ, ο κ. Καραμανλής είχε αναφερθεί στο θέμα της υποθαλάσσιας αρτηρίας, θέλοντας να υπογραμμίσει τον τρόπο με τον οποίο πολλές φορές το πολιτικό σύστημα διαχειρίζεται τις δύσκολες καταστάσεις -«κλωτσώντας απλώς το τενεκεδάκι πιο πέρα». Όπως είπε η απόφαση της αποζημίωσης εκδόθηκε και είναι, πλέον, εκτελεστή και ο εργολάβος μπορεί να δεσμεύσει περιουσία του ελληνικού Δημοσίου, παρά το γεγονός ότι οι πρόδρομες εργασίες τις οποίες είχε κάνει πριν την ακύρωση ήταν σχετικά μικρής αξίας, ενδεχομένως μερικών εκατομμυρίων ευρώ. «Προσπαθούμε να βρούμε λύση» είπε ενώπιον του ακροατηρίου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι σε αυτή την προσπάθεια να μη χαθούν χρήματα έχει μεν εξεταστεί το ενδεχόμενο αναβίωσης του έργου, αλλά μάλλον δεν πρόκειται για πιθανό σενάριο.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ