Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Καταγγελία δανειολήπτριας - Δεν μπορούσε να κάνει ρύθμιση δανείου

Η γυναίκα διαπίστωσε ότι οι οφειλές της δεν εμφανίζονταν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, οπότε δεν μπορούσε να καταθέσει αίτηση ρύθμισης.

Σοβαρό πρόβλημα αντιμετώπισε δανειολήπτρια από τον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης όταν σύμφωνα με τον Σύλλογο Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος δεν κατάφερε να κάνει ρύθμιση του δανείου της στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Όπως αναφέρει ο Σύλλογος, η γυναίκα διαπίστωσε ότι οι οφειλές της δεν εμφανίζονταν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, οπότε δεν μπορούσε να καταθέσει αίτηση ρύθμισής τους.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην καταγγελία «η πλατφόρμα αρνήθηκε σε κάθε περίπτωση να αναγνωρίσει τα στοιχεία της περίπτωσής της και έτσι δεν κατάφερε να οριστικοποιήσει την ηλεκτρονική αίτηση».

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα επιλήφθηκε ο Σύλλογος Δανειωληπτών ώστε η εςν λόγω παθούσα να προβεί σε σχετική καταγγελία.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο δεν πρόκειται για τη μοναδική περίπτωση. «Υπάρχει σίγουρα μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας που δεν κατάφεραν, ίσως χωρίς να μπορούν να καταλάβουν το γιατί, να αντιμετωπίσουν το τέρας της προβληματικής και ελλιπώς λειτουργικής “ηλεκτρονικής πλατφόρμας”. Συμπολίτες μας για τους οποίους δεν θα μάθουμε ποτέ και θα οδηγηθούν στην απώλεια της περιουσίας τους χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Μάλιστα επισημαίνεται ότι «είναι απαραίτητο το θέμα να επιληφθεί η Δικαιοσύνη. Ο Σύλλογός μας έχει κινήσει ήδη τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες και κατέθεσε έγγραφες καταγγελίες και διαμαρτυρίες ώστε οι υπεύθυνοι για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των πολιτών να αναζητηθούν και να εφαρμοστεί η η διάταξη του άρθρου 25 του Συντάγματος που προβλέπει την αρχή της αναλογικότητας, η οποία παραβιάζεται από την πλημμελή εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, που τελεί υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας πληροφοριακών συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών σε συνεργασία με την Ε.Γ.Δ.Ι.Χ (άρθρο 71 του Ν. 4605/2019)».