Skip to main content

Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική ενώνουν δυνάμεις για τη γερμανική αγορά

Σαράντα Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι θα γνωρίσουν από τις 15 έως τις 20 Σεπτεμβρίου τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική.

Τις ομορφιές της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν 40 περίπου Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες και συνάκτες του FVW, από τις 15 έως τις 20 Σεπτεμβρίου.

Η γνωριμία με τις δύο περιοχές γίνεται στο πλαίσιο προβολής της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής στην τουριστική αγορά της Γερμανίας.

Το «FVW workshop 2020, Thessaloniki, Halkidiki», πραγματοποιείται με την στήριξη του ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού ενώ για την παρουσίαση του πραγματοποίησαν, σήμερα, συνέντευξη Τύπου ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής και ο δήμος Θεσσαλονίκης, οι οποίοι ένωσαν τις δυνάμεις τους για το εγχείρημα.

Οι συνάκτες του FVW, του εντύπου που έχει μία μακρόχρονη εμπειρία 50 ετών και στηρίζει τη διεθνή έκθεση της Γερμανίας, θα καταγράψουν την εμπειρία της διαμονής σε Χαλκιδική και Θεσσαλονίκη, ενώ οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, που ασχλούνται μεταξύ άλλων με τουρισμό πόλεων, συνεδριακό τουρισμό, θα αφουγκραστούν τα πλεονεκτήματα των δύο περιοχών προκειμένου να παρουσιάσουν στους πελάτες τους τους δύο προορισμούς με τα πιο ελκυστικά επιχειρήματα ανεβάζοντας με αυτό τον τρόπο τη ζήτηση.

Το πρόγραμμα φιλοξενίας

Στο πρόγραμμα φιλοξενίας, η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική θα παρουσιάσουν την οργανωμένη φιλοξενία, θεματικές προτάσεις διακοπών, το πολιτιστικό profile, τον τουρισμό συνεδρίων, τη γαστρονομία, τη φύση, τις ξενοδοχειακές υποδομές, την ετοιμότητα και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και την ελκυστικότητα σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.

 Πέρα από τις ξεναγήσεις σε Θασσαλονίκη και Χαλκιδική, στις 17 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί συνέδριο για την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των ανθρώπων του τουρισμού των δύο περιοχών της Χαλκιδικής και των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Για στρατηγικό project έκανε λόγο η εκπρόσωπος του FVW, Άντα Καραγιάννη υπογραμμίζοντας πως «η Ελλάδα αποτελεί ένα παραδοσιακά δημοφιλή προορισμό για τους Γερμανούς με αποτέλεσμα τα μάτια των τουριστικών πρακτόρων να είναι στραμμένα στη χώρα μας καθώς τα έχει πάει πολύ καλά στο επίπεδο της πανδημίας με αποτέλεσμα να θεωρείται ένας ασφαλής προορισμός».
«Πριν από τον κορωνοϊό η Θεσσαλονίκη σημείωνε ανοδική τάση ως city break προορισμός. Η πόλη είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε σύγκριση με άλλες πόλεις όπως η Κωνσταντινούπολη, η Μπολόνια ή η Μασσαλία. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως θρησκευτικό, ή περιηγητικό» σημείωσε η πρόεδρος Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου επισημαίνοντας πως «καταβάλλουμε προσπάθεια για να μη χάσουμε όσα έχουμε καταφέρει το προηγούμενο διάστημα».

«Κάνουμε μία δυναμική επανεκίννηση, ωστόσο χρειάζονται σκακιστικές κινήσεις» ανέφερε η κα. Πατουλίδου υπογραμμίζοντας πως «οι δυσκολίες πρέπει να μετατραπούν σε ευκαιρίες».

«Η προσπάθεια μας για την ενίσχυση του τουρισμού στην περιοχή μας ξεκινά με το ‘FVW workshop 2020, Thessaloniki, Halkidiki’» ανέφερε η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη τονίζοντας πως ο δήμος θέλει να συμβάλλει στη συλλογική προσπάθεια που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Χαλκιδική.

Πρόκληση χαρακτήρισε τη διοργάνωση ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος σημειώνοντας πως με τον τρόπο Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική μπαίνουν σε ένα δίκτυο επικοινωνίας που μοχλεύει την πληροφόρηση.

«Η Ελλάδα δίνει ελπίδα μέσα στον κορωνοϊό. Μοιάζει με φως καθώς η αγορά της παραμένει ανοιχτή και ασφαλής» είπε ο αρχισυντάκτης του FVW, Klaus Hildebrand τονίζοντας πως είναι η πρώτη διοργάνωση του FVW εν μέσω της πανδημίας.

Σημειώνται πως αντίστοιχα FVW workshops πραγματοποιήθηκαν σε Ρόδο, Κω και Αθήνα, τα προηγούμενα χρόνια με τις εκτιμήσεις των υπευθύνων να κάνουν λόγο για ενίσχυση, μέσω αυτών των διοργανώσεων, της τουριστικής κίνησης των εν λόγω περιοχών.