Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Ανεβάζουν ταχύτητα τα ΚΤΕΛ μετά την απελευθέρωση των μετακινήσεων

Αύξηση 20% στα ΚΤΕΛ Μακεδονία και 30% στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης - Ποιοι προορισμοί έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση μετά την άρση των περιορισμών

Αρχίζει και ζεσταίνεται η κίνηση στις κρατήσεις εισιτηρίων στα ΚΤΕΛ μετά την άρση των περιορισμών στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις.

Οι λεωφορειούχοι βλέπουν τις κρατήσεις να ανεβαίνουν σιγά σιγά, αφού η κίνηση μέχρι τώρα ήταν υποτονική, με εξαίρεση την περίοδο των χριστουγεννιάτικων εορτών όταν αρκετοί πολίτες είχαν επιλέξει τα ΚΤΕΛ για τη μεταφορά δεμάτων λόγω της κατάρρευσης των εταιρειών ταχυμεταφορών.

«Ο κόσμος είναι ακόμα σε σύγχυση καθώς δεν έχει αντιληφθεί πλήρως την άρση των περιορισμών, ωστόσο βλέπουμε ότι υπάρχει μια άνοδος στις κρατήσεις που αγγίζει προς το παρόν το 20%», αναφέρει στην Voria.gr ο πρόεδρος του Σταθμού Υπεραστικών ΚΤΕΛ Μακεδονία Γιάννης Λάμπρου.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των επιβατών αφορά προορισμούς στους μεγάλους νομούς κοντά στη Θεσσαλονίκη, όπως τις Σέρρες, την Καβάλα αλλά και τη Μαγνησία.

«Σταθερό είναι και το ενδιαφέρον για την Αλεξανδρούπολη και τον νομό Έβρου, αλλά αυτό αφορά περισσότερο τους στρατευμένους που θέλουν να ταξιδέψουν εκεί», σημειώνει ο κ. Λάμπρου.

Ανάλογη είναι και η εικόνα στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, όπου σύμφωνα με τον πρόεδρο τους Στέφανο Τσόλη η αύξηση ζήτησης εισιτηρίων φτάνει το 30%, όσον αφορά φυσικά το δρομολόγιο προς Αθήνα.

Στοίχημα τουρισμός και φοιτητές

Η απελευθέρωση των μετακινήσεων από νομό σε νομό μπορεί να είναι ανάσα για τα υπεραστικά λεωφορεία, ωστόσο είναι νωρίς ακόμα για να εκτιμηθεί η κατάσταση.

«Τα έσοδα μας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την κίνηση του τουρισμού, που περιμένουμε το καλοκαίρι, ενώ εξίσου σημαντική πηγή εισπράξεων είναι οι μετακινήσεις των φοιτητών από και προς τις πόλεις τους. Αυτό θα το δούμε βέβαια αργότερα και κυρίως το φθινόπωρο εφόσον λειτουργήσουν κανονικά τα πανεπιστήμια», αναφέρει ο πρόεδρος του Σταθμού ΚΤΕΛ Μακεδονία.

Βαρίδιο βέβαια για τα ΚΤΕΛ αποτελεί το πλαφόν 65% στην πληρότητα των λεωφορείων λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό.

«Παρά την άρση των μέτρων ο περιορισμός στην πληρότητα παραμένει και από ό,τι φαίνεται δύσκολα θα αρθεί, αλλά αφού είναι εισήγηση επιστημόνων δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα», αναφέρει από την πλευρά του ο Στέφανος Τσόλης.