Skip to main content

Κορωνοϊός - Θεσσαλονίκη: Πρεμιέρα υπό βροχή για τα καταστήματα εποχικών ειδών

Τα πρώτα καταστήματα που άνοιξαν εν μέσω του lockdown του δεύτερου κύματος της πανδημίας υποδέχτηκαν από το πρωί τους πρώτους πελάτες.

Με αρκετό κόσμο να τα επισκέπτεται παρά τις κακές καιρικές συνθήκες άνοιξαν σήμερα τα καταστήματα εποχικών ειδών στη Θεσσαλονίκη.

Τα πρώτα καταστήματα που άνοιξαν εν μέσω του lockdown του δεύτερου κύματος της πανδημίας υποδέχτηκαν από το πρωί τους πρώτους πελάτες, που αψηφώντας την καταρρακτώδη –κατά διαστήματα- βροχή πήγαν να προμηθευτούν χριστουγεννιάτικα στολίδια, έτσι ώστε να διακοσμήσουν με εορταστικά χρώματα τα σπίτια τους και να αντιστρέψουν έστω και για λίγο το κλίμα κατήφειας που έχει προκαλέσει η πανδημία.

Αισιόδοξοι ότι η κίνηση θα είναι ικανοποιητική εμφανίστηκαν μιλώντας στη Voria.gr οι καταστηματάρχες, οι οποίοι τόνισαν ότι όλο αυτό το διάστημα δέχονταν καθημερινά τηλεφωνήματα από πολίτες που τους ρωτούσαν να μάθουν πότε θα ανοίξουν.

«Αν και δυστυχώς ο καιρός δεν μας βοηθάει, γιατί βρέχει από το πρωί, περιμένουμε μεγάλη κίνηση. Αυτό μας είχε δείξει ο κόσμος μέσα από τα τηλεφωνήματα, μέσα από την κίνηση που είχαμε όλο αυτό το διάστημα στο e-shop μας. Είμαστε προετοιμασμένοι. Τηρούμε όλα τα μέτρα που μας δόθηκαν και περιμένουμε να δουλέψουμε», είπε στη Voria.gr ο Μάνος Ψωμαδάκης, ιδιοκτήτης καταστήματος στην οδό Βασιλίσσης Όλγας.

Οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων καταστημάτων περιμένουν μέσα στο διάστημα αυτό να περιορίσουν τις απώλειες της φετινής χρονιάς, καθώς έχασαν ήδη δύο σεζόν, τις Απόκριες και το Πάσχα, ενώ το καλοκαίρι η κίνηση ήταν πολύ περιορισμένη. Όπως επισήμανε ο κ. Ψωμαδάκης, η κίνηση στα ηλεκτρονικά καταστήματα ήταν ικανοποιητική, αλλά δεν έχει καμία σχέση με την κατανάλωση που έχουν τα ανοιχτά μαγαζιά.

Σε ό,τι αφορά την πώληση αντίστοιχων ειδών στα σούπερ μάρκετ ο κ. Ψωμαδάκης ανέφερε: «Δεν είναι κάτι που μας επηρεάζει. Έτσι κι αλλιώς τα σούπερ μάρκετ πάντα πωλούσαν τα δικά μας προϊόντα. Απλώς εμείς προσπαθούμε λίγο να διαφοροποιηθούμε από το είδος που υπάρχει στα σούπερ μάρκετ και ως ποιότητα και ως ποικιλία».