Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πρεμιέρα τη Δευτέρα για τις θερινές εκπτώσεις

Οι εκπτώσεις, που θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου, αναμένεται να κινηθούν σε υψηλά επίπεδα - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

Πρεμιέρα κάνουν τη Δευτέρα 8 Ιουλίου, οι θερινές εκπτώσεις, με τους εμπόρους να φιλοδοξούν πως θα αποτελέσουν τονωτική ένεση για τα ταμεία τους.

Αν και η αγορά της Θεσσαλονίκης κινείται, πλέον, με σχεδόν μόνιμους ρυθμούς προσφορών, εντούτοις όπως λένε έμποροι «οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί και προτιμούν τις εκπτώσεις, καθώς θεωρούν πως θα πετύχουν μεγαλύτερα ποσοστά έκπτωσης».

Την εβδομάδα που διανύσαμε η αγορά κινήθηκε με προσφορές που σε κάποιες περιπτώσεις άγγιξαν και το 70% (σε καταστήματα ενδυμάτων), ωστόσο οι καταναλωτές δεν φάνηκε να συγκινούνται και αναλώθηκαν σε διερευνητικές βόλτες και σύγκριση τιμών προκειμένου να είναι ενημερωμένοι για τις εκπτώσεις που επίκεινται.

Πάντως, όπως λένε εκπρόσωποι των εμπόρων οι αλλεπάλληλες προσφορές που διενεργούν μεμονωμένες επιχειρήσεις και αλυσίδες ενδυμάτων προκαλούν αλαλούμ στην αγορά με αποτέλεσμα να δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός, με αμφίβολα αποτελέσματα. Δεν λείπει βέβαια και ο αντίλογος από κάποιους εμπόρους, που δείχνουν να κατανοούν τους συναδέλφους τους καθώς εκτιμούν πως σε μία ‘παγωμένη’ αγορά θα πρέπει να δοθούν «κίνητρα» στο αγοραστικό κοινό.
 
Ήδη από τις προηγούμενες ημέρες οι αλυσίδες ενδυμάτων και καλλυντικών ξεκίνησαν μία σειρά προωθητικών ενεργειών αποστέλλοντας sms, μηνύματα μέσω viber, αλλά και e-mails προκειμένου να ενημερώσουν το καταναλωτικό κοινό για τις προσφορές αλλά και για τις εκπτώσεις που ξεκινούν.

Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι εκπτώσεις

Οι θερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 31 Αυγούστου, ενώ τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν ανοικτά την Κυριακή 14 Ιουλίου 2019, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας τους από τις 11 το πρωί ώς τις 6 το απόγευμα.

Κατά τη διενέργεια των τακτικών εκπτώσεων απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς «εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης».  Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η αναγραφή παλιάς και νέας τιμής είναι επιβεβλημένες, ενώ συμπληρωματικά δίνεται η δυνατότητα αναγραφής ποσοστού έκπτωσης.

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.