Για νέο κύμα περιπτώσεων αθέμιτου ανταγωνισμού κάνουν λόγο μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που βρίσκονται σε συναγερμό ώστε να προστατευτούν από τέτοιες περιπτώσεις.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, για το σκοπό αυτό υπάρχει αυξημένη επιτήρηση στις διαφημιστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο και διαρκής συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, προκειμένου να εντοπιστούν τα καταλύματα που επιχειρούν να οικειοποιηθούν τον τίτλο του ξενοδοχείου και να δρέψουν πλεονεκτήματα μέσω παραπλανητικής διαφήμισης.
Πρόσφατα η Ένωση Ξενοδόχων έχει ζητήσει τη διερεύνηση για δύο τέτοιες περιπτώσεις καταλυμάτων που χρησιμοποιούσαν τον όρο «ξενοδοχείο» στην διαδικτυακή τους σελίδα.
Σε όλες τις περιπτώσεις επιβλήθηκαν πρόστιμα από την Π.Υ.Τ. Κεντρικής Μακεδονίας.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης καλωσορίζει όλες τις προσπάθειες των επιχειρηματιών στο πλαίσιο του υγειούς ανταγωνισμού ωστόσο καθιστά σαφές ότι θα συνεχίσει τους ελέγχους για την διασφάλιση των μελών της από τα δίχτυα του αθέμιτου ανταγωνισμού.
Μεγάλο το ποσοστό του αθέμιτου ανταγωνισμού σύμφωνα με την Ένωση Ξενδόχων Θεσσαλονίκης-Επιφυλακή για παρατυπίες σε συνεργασία με τις αρχές.