Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στην πλατφόρμα myKEPlive ο δήμος Θέρμης

Το myKEPlive εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες. Eπιτρέπει την ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης

Από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Θέρμης έχει ενταχθεί στην πλατφόρμα myKEPlive η οποία δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά.  

Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών. Το myKEPlive θέτει επίσης τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Παράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που -για οποιοδήποτε λόγο- δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων:

1. η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου,
2. η ανανέωση δελτίου ανεργίας,
3. η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης,
4. η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και
5. η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν τη φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας είναι από τις 9:00 το πρωί έως τις 17:30 το απόγευμα και το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 12:30. Για να γίνει η είσοδος στην υπηρεσία ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταχωρίσει:

1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
4. Τη διεύθυνση επικοινωνίας του
5. Τον αριθμό ταυτότητας (Έλληνες Πολίτες )/διαβατηρίου και νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής (Αλλοδαποί Πολίτες)