Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ είχαν εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής ημερίδας με τίτλο «Thessaloniki Loading! Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις» που διοργανώθηκε από την Marketing Greece, μη κερδοσκοπική εταιρεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), και τον στρατηγικό της εταίρο, την τράπεζα Eurobank.
Στο πλαίσιο της ημερίδας δόθηκε έμφαση στην ανάλυση τεχνικών, εργαλείων και σύγχρονων στρατηγικών του digital marketing, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του περιεχομένου.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, τόνισε πως το digital marketing είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον τρόπο που προβάλλουν το προϊόν τους οι τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες πρέπει συνεχώς να ενημερώνονται και να καταρτίζονται για να μπορούν να πιάνουν την αλματώδη εξέλιξη των πραγμάτων.
Η ίδια διαπίστωσε πως οι vloggers και οι digital influencers αποτελούν μία πολύ μεγάλη τάση στην ψηφιακή οικονομία, σημειώνοντας πως οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν σωστή χρήση του συγκεκριμένου περιεχομένου. «Η λέξη κλειδί για τον τουρισμό είναι η εμπειρία. Μέσω των εμπειριών αντιλαμβανόμαστε τον σωστό τρόπο προβολής του τουρισμού και είναι κάτι στο οποίο επενδύουμε. Από την επόμενη χρονιά το Discover Greece αλλάζει και θα προτάξουμε την αξία την εμπειρίας», ανέφερε η κ. Δρέττα.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, σημείωσε ότι η περιφέρεια είναι συνεπής όσον αφορά την προώθηση των ψηφιακών μέσων, «το πιο επίκαιρο κομμάτι στο σύγχρονο μάρκετινγκ».
«Οι νέες τεχνολογίες διαμορφώνουν ένα καινούργιο πλαίσιο. Η οικονομία του διαμοιρασμού της εμπειρίας και των υπηρεσιών θα είναι μία κύρια επαγγελματική δραστηριότητα τα επόμενα χρόνια και πρέπει να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις», τόνισε, ενώ συμπλήρωσε πως η περιφέρεια διαθέτει 25 εκατ. ευρώ από το ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας για να στηρίξει τις προσπάθειες της κοινότητας νέων επαγγελματιών της περιοχής που ασχολούνται με το κομμάτι της ψηφιακής οικονομίας και της καινοτομίας.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, ανέφερε πως τα τελευταία χρόνια στη Θεσσαλονίκη ο δημόσιος τομέας έχει κάνει άλματα στο ψηφιακό κομμάτι. «Οι επαγγελματίες φαίνεται να έχουν μείνει λίγο πιο πίσω, και το σημερινό workshop μπορεί να γίνει έναυσμα για περισσότερη δουλειά σε αυτό το κομμάτι», επεσήμανε.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Μανδρίνος, εκτίμησε ότι μεγάλο ποσοστό των ξενοδόχων δεν έχει ενσωματώσει πλήρως τα εργαλεία του digital marketing, το οποίο, όπως είπε, είναι η επόμενη ημέρα του τουρισμού και «όλοι θα πρέπει να δώσουν έμφαση σε αυτό».