Skip to main content

CΟΝΝΕCT Tourism&Travel Event: Ένα virtual παράθυρο της Θεσσαλονίκης στον κόσμο

Η πρωτοβουλία στοχεύει στη προβολή του προορισμού και στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής.

To CΟΝΝΕCT Tourism & Travel Event Thessaloniki, η διοργάνωση του Thessaloniki Convention Bureau για την προβολή της Θεσσαλονίκης και της γύρω περιοχής στην παγκόσμια τουριστική παρουσιάστηκε στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος μαζί με τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Thessaloniki Convention Bureau, Γιάννη Ασλάνη και τη γενική του διευθύντρια Ελένη Σωτηρίου.

Η πρωτοβουλία στοχεύει στη δυναμική προβολή του προορισμού και στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της εξωστρέφειας των τουριστικών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας και θα φέρει κοντά 50 buyers- αγοραστές από 15 χώρες, με 65 suppliers -προμηθευτές, στις παραμονές της επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού που έχει οριστεί για τις 15 Μαίου.

Επιλεγμένοι εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων (hosted buyers), θα καθίσουν, διαδικτυακά, στο ίδιο τραπέζι, σε προκαθορισμένα ραντεβού, με επαγγελματίες (suppliers) που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία.

Οι θεματικά στοχευμένες εκδηλώσεις θα διεξαχθούν στις  11 Μαΐου 2021 με το «Thessaloniki, City Break & MICE destination» και στις 12 Μαΐου 2021 με το «Alternative tourism in Central Macedonia» και θα αφορούν αποκλειστικά επαγγελματίες.

Το CΟΝΝΕCT Tourism & Travel Event Thessaloniki θα πραγματοποιηθεί σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που θα εξυπηρετήσει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, τόσο τη δυναμική παρουσίαση του προορισμού, όσο και την επιτυχή διεξαγωγή επαγγελματικών Β2Β συναντήσεων.

Ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος και ο  πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Thessaloniki Convention Bureau, Γιάννης Ασλάνης εξήγησαν πως το connect χρησιμοποιεί μία διαδικτυακή πλατφόρμα για virtual events όπου οι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να έχουν ιδιωτικές συναντήσεις με τους αγοραστές - ενδιαφερόμενους, και θα λειτουργήσει όπως ακριβώς μία κλασική B2B συνάντηση.

Εστιασμένο αποκλειστικά στον προορισμό, το κάθε ένα event δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις της περιοχής να συναντήσουν κορυφαίους επαγγελματίες της διεθνούς τουριστικής αγοράς και να αναπτύξουν νέες συνεργασίες, όπως σημειώθηκε από τον τομεάρχη.

Παράλληλα, έχει σχεδιαστεί μια ειδική ψηφιακή περιήγηση με ζωντανές αφηγήσεις και εικόνες από ενδιαφέροντα και ελκυστικά σημεία, με στόχο την ανάδειξη  του μεγάλου εύρους επιλογών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός.

Όπως αναφέρθηκε, ο εναλλακτικός τουρισμός στην Κεντρική Μακεδονία, που θα αποτελεί και στη θεματική της δεύτερης ημέρας, φαίνεται πως θα επανεκκινήσει πιο άμεσα καθώς αφορά εξωτερικές δραστηριότητες.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Thessaloniki Convention Bureau, «το Thessaloniki Convention Bureau αναλαμβάνει την πρωτοβουλία μιας online διοργάνωσης προβολής της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο τη στήριξη όχι μόνο των μελών μας αλλά επιχειρήσεων της περιοχής συνολικά, δημιουργώντας έναν χώρο συνάντησης suppliers και hosted buyers. Και τα δύο events είναι αυστηρά επικεντρωμένα στην ανάδειξη των συγκεκριμένων προορισμών, τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία και στόχος μας είναι να κατανοήσουμε τις νέες ανάγκες που διαμορφώνονται μετά την πανδημία και να είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε στην περιοχή επισκέπτες business και leisure».

Ο κ. Ασλάνης σημείωσε πως «ξεκίνησε ως μία ιδέα προκειμένου να "κονεκτάρουμε" τους suppliers με τους hosted buyers για να ξεκινήσει ξανά αυτή η ιστορία που εδώ και τόσο καιρό έχουμε αφήσει πίσω, ο συνεδρακός τουρισμός». «Εκτός από τις βασικές υποδομές, είναι σηαμντικό να δείξεις τι υπάρχει πέριξ της πόλης. Προβάλλουμε την Κεντρική Μακεδονία πρώτον γιατί είναι η περιοχή μας και δεύτερον γιατί θεωρούμε πως είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην προσέγγιση του συνεδριακού τουρισμού», συμπλήρωσε.

Ο ίδιος τόνισε πως «πριν το άνοιγμα τουρισμού, εέπαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα διαδικτυακά και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να το εδραιώσουμε ίσως και υβριδικά άλλες χρονιές».

Ο κ. Θάνος υπογράμμισε πως όσο και να θέλουμε να το αντικαταστήσουμε διαδικτυακά, η φιλοξενία είτε σε συνεδριακό επίπεδο είτε σε επίπεδο τουρισμού είναι αναντικατάσταση, και αυτό ακριβώς επιθυμούμε να αναδείξουμε. Διευκολύνουμε απλώς λίγο την κατάσταση και δίνουμε μία ευκαιρία για συνάντηση που αλλιώς δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί».

Η κα Σωτηρίου τόνισε πως τα κομμάτια της τουριστικής αγοράς είναι αλληλένδετα και όλα μαζί συνθέτουν αυτό που ονομάζουμε προορισμό.

Σκόπιμο να αναφερθεί πως μέρος θα λάβουν μέλη του Thessaloniki Convention Bureau, και άλλοι επιχειρηματίες της τουριστικής αγοράς της πόλης και της περιφέρειας.

Ο κ. Ασλάνης συμπλήρωσε πως δόθηκε η δυνατότητα συμμετοχής στα μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης.

Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις όυτε και κάποιο οικονομικό κόστος συμμετοχής, τόνισε ο ίδιος. Το κόστος απορροφήθηκε από τη βοήθεια που λάβαμε από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Σημειώνεται πως χορηγοί της διοργάνωσης είναι η Fraport Greece, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, οι Δρόμοι του Κρασιού της Βορείου Ελλάδος και η Sailing Time ενώ οι αγοραστές είναι από τη Γερμανία, το Ισραήλ, τη Ρουμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, το Βέλγιο, την Πολωνία, τη  Σλοβενία και τη Ρωσία.

Το site του CONNECT www.connect-thessaloniki.gr, θα είναι προσβάσιμο για κάθε ενδιαφερόμενο.