Skip to main content

Τι ανακοίνωσε ο Σπίρτζης για τα έργα στη Δυτική Θεσσαλονίκη

Δέσμευση για την αντικατάσταση της επικίνδυνης μεταλλικής πεζογέφυρας στους Αμπελόκηπους. Τι είπε για τη συμφωνία Τσίπρα-Ιερώνυμου.

Στα έργα και τις παρεμβάσεις που υλοποιούνται και προγραμματίζονται στη Δυτική Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά την ομιλία του στην τελετή παράδοσης της υπόγειας οδού στη Μενεμένη.

Ο κ.Σπίρτζης δεσμεύτηκε για την αντικατάσταση της επικίνδυνης μεταλλικής πεζογέφυρας στους Αμπελόκηπους, θέμα που του έθεσε ο δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου. «Ο δήμαρχος μου έδωσε ένα φάκελο για μια πεζογέφυρα που χρίζει αντικατάστασης, είναι 70 χρόνια γέφυρα και είναι δέσμευσή μας ότι θα υλοποιηθεί. Είναι σε κακή κατάσταση, απο κάτω διέρχονται 7 σιδηροδρομικές γραμμές. Πρέπει να γίνει μια σύγχρονη πεζογέφυρα για να μπορούν να διέρχονται οι κάτοικοι», υπογράμμισε.

Ανακοίνωσε, δε, ότι ξεκινούν σύντομα οι εργασίες από την ΓΑΙΑΟΣΕ για το Πάρκο στην περιοχή του Μουσείου Ολοκαυτώματος και σε συνεργασία με την Ισραηλινή κοινότητα θα προχωρήσουν και τα έργα στο Μουσείο. «Το πιο σημαντικό όμως για την ευρύτερη περιοχή και το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με την Ειδομένη. Είναι παρά πολύ σημαντικό έργο γιατί είναι ένα μεγάλο βήμα για τη σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας μας με την κεντρική Ευρώπη. Είναι ένα δεύτερο μεγάλο βήμα μετά το σημερινό έργο που εντάσσεται στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο των συνδυασμένων μεταφορών, στο όραμα του Πρωθυπουργού η Θεσσαλονίκη να γίνει κέντρο των Βαλκανίων, εμπορικό, οικονομικό, μεταφορικό και πολιτιστικό όπως είναι και δέσμευσή μας να προχωρήσουμε και έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τις αστικές μεταφορές. Από εδώ θα περνάει ο προαστιακός προς Κατερίνη και Λάρισα από εδώ όμως θα καταλήγει και στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό όπου θα υπάρχει σταθμός του μετρό που θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία μέσα στο 2019. Το λέω για να μην υπάρχουν άλλες γκρίζες ζώνες στην πληροφόρηση των πολιτών», πρόσθεσε ο κ.Σπίρτζης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, με την ολοκλήρωση του εμπορευματικού κέντρου Θεσσαλονίκης στο στρατόπεδο Γκόνου, θα γίνει και νέο σιδηροδρομικό έργο για τη σύνδεσή του με το δίκτυο και με το λιμάνι καθώς οι εμπορικοί συρμοί δεν μπορούν να διέρχονται μέσα από τον αστικό ιστό.

Για τον ΟΑΣΘ, είπε, ότι θα γίνουν ξεχωριστές ανακοινώσεις για τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό που θα γίνει σε 3 φάσεις, μία μέχρι την παράδοση του μετρό και τη λειτουργία του, μία μέχρι τη λειτουργία στην κεντρική γραμμή και μία μετά για την επέκταση για Καλαμαριά. Αναφέρθηκε, εξάλλου, στις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό στις δυτικές συνοικίες και για τη γραμμή προς αεροδρόμιο.

«Οι δυτικές συνοικίες δεν θα μείνουν εγκαταλειμμένες από αυτήν την Κυβέρνηση όπως ήταν για δεκαετίες. Δεν θα μείνουν εγκαταλειμμένες, όπως ήταν για δεκαετίες και οι αστικές μεταφορές και δεν θα επιβαρύνονται από τα νέα έργα υποδομής που έχουν προγραμματιστεί», επισήμανε ο κ.Σπίρτζης και πρόσθεσε: «Ας διακόπτουν όσο θέλουν και ας λένε ότι θέλουν κάποιοι, τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση σε κανέναν υπουργό περιφερειάρχη ή δήμαρχο ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει».

Το καρφί για τις αντιδράσεις στη συμφωνία Τσίπρα-Ιερώνυμου

Από την ομιλία του κ.Σπίρτζη δεν έλειψαν και οι αναφορές στη συμφωνία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. «Με την ευκαιρία που είναι εδώ ο δήμαρχος ο αγαπητός μου φίλος ο κ. Κυρίζογλου και άλλοι της συντηρητικής παράταξης να μεταβιβάσουν σε στελέχη της ΝΔ ότι στην πλατεία που έγινε (σσ στο πλαίσιο του έργου της υπόγειας διάβασης Μενεμένης) και θα δοθεί στο δήμο και τους πολίτες για χρήση μπορεί η εκκλησία μας να γιορτάζει και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα και να καλέσω τον εκλεκτό εκπρόσωπο της εκκλησίας να κάνει τον αγιασμό του έργου. Δεν αποδομούμε ούτε τα ήθη ούτε τα έθιμα ούτε το ιστορικό αίσθημα κανενός αλλά η ιστορική συμφωνία που έγινε χθες δίνει και το στίγμα για το πού βαδίζει η σύγχρονη Ελλάδα και πού η παλιά», κατέληξε ο κ.Σπίρτζης.