Skip to main content

Τι απαντά η ΔΕΥΑ Πυλαίας - Χορτιάτη για τις διακοπές νερού στο Φίλυρο

Ποιος είναι ο λόγος κατά τον πρόεδρο της ΔΕΥΑ που οι κάτοικοι του Φιλύρου παραμένουν σχεδόν καθημερινά χωρίς νερό για 13 και πλέον ώρες.

Στην έλλειψη διαθέσιμων ποσοτήτων νερού αποδίδει η ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη τις εκτεταμένες διακοπές υδροδότησης στον οικισμό του Φιλύρου από τις αρχές του καλοκαιριού (δείτε αναλυτικά εδώ).

Όπως εξηγεί στην Voria.gr ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη Χρήστος Μπουτσιβάρης, «η παροχή νερού στο Φίλυρο ενισχύεται από δεξαμενή της ΕΥΑΘ στα Πεύκα κατόπιν συμφωνίας, με την παροχή να είναι στα 25 λίτρα ανά ώρα».

Ωστόσο, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης, η παροχή από τη συγκεκριμένη δεξαμενή διακόπηκε και έτσι σύμφωνα με τον κ. Μπουτσιβάρα στη ΔΕΥΑ είναι αναγκασμένοι να κάνουν διαχείριση με τη διαθέσιμη ποσότητα υδάτων.

«Ωστόσο από πλευράς κατοίκων δεν γίνεται ορθή χρήση, αφού πολλοί επιλέγουν να ποτίσουν κήπους και γκαζόν, ή ακόμα και να γεμίσουν πισίνες», επισημαίνει ο κ. Μπουτσιβάρας.

Από πλευράς ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη έχουν γίνει αιτήματα στην ΕΥΑΘ ώστε το ζήτημα να διευθετηθεί, ενώ έχουν αναζητηθεί και άλλες λύσεις, όπως η παροχή νερού από άλλες περιοχές ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.

«Ο Ιούλιος δεν θεωρείτο δύσκολος μήνας, αφού πολλοί από τους κατοίκους δεν παρέμεναν στις οικίες τους λόγω καλοκαιριού, ωστόσο λόγω εκλογών ο οικισμός δεν άδειασε και η κατανάλωση λόγω υψηλών θερμοκρασιών είναι μεγάλη», εξηγεί ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ, σημειώνοντας παράλληλα ότι αναμένουν ομαλοποίηση της κατάστασης από την ερχόμενη εβδομάδα.

Όσον αφορά την ποιότητα του νερού, κατά τον κ. Μπουτσιβάρα αυτή ελέγχεται με συνεχείς δειγματοληψίες που στη συνέχεια εξετάζονται στο χημείο της ΔΕΥΑ.

«Το καφέ χρώμα που μπορεί να πάρει το νερό συνήθως οφείλεται στη λάσπη που μπορεί να έχουν οι σωληνώσεις, κάτι που συμβαίνει όταν αδειάζει το δίκτυο. Ως ΔΕΥΑ πραγματοποιούμε συνεχείς καθαρισμούς προκειμένου να μην υπάρχει τέτοιο πρόβλημα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Χρήστος Μπουτσιβάρας.