Skip to main content

Τι απαντάει ο δημιουργός του βίντεο του ΕΟΤ στους επικριτές του

Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια, αναφέρει ο κ. Παπαθανασίου απαντώντας σε όσους τον κατηγορούν ότι «έκλεψε» το μότο

Απάντηση στους επικριτές του δίνει ο δημιουργός του διαφημιστικού σποτ του ΕΟΤ ο οποίος κατηγορήθηκε ότι αντέγραψε το σλόγκαν του βίντεο «Greek Summer State of Mind» από τη διαφήμιση μιας εταιρείας καλλυντικών.

Σε ανάρτησή του ο Θανάσης Παπαθανασίου αναφέρει πως η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind και πως η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της.

Ολόκληρη η ανάρτησή του Θανάση Παπαθανασίου:

«Για να τελειώνουμε με την υποτιθέμενη αντιγραφή του σλόγκαν των αντιηλιακών. Η φράση Summer state of mind υπάρχει στη λογοτεχνία εδώ και χρόνια όπως και χιλιάδες ακόμα εκδοχές του τι είναι state of mind. Η εταιρία καλλυντικών την υιοθέτησε πρόσφατα για μια προσφορά της. Σε Ευρώπη και Αμερική η φράση έχει ξαναχρησιμοποιηθεί πολλές φορές.

Εμείς τη χρησιμοποιούμε στη μέση του κειμένου -δεν είναι καν σλόγκαν- για να πετύχουμε αυτό που είναι ο επικοινωνιακός μας στόχος και που οι «ειδικοί» της επικοινωνίας στο διαδίκτυο αδυνατούν να δουν:

Να καθιερώσουμε την έκφραση “Greek Summer” σαν την ανώτερη, την πιο ξεχωριστή μορφή διακοπών στη Μεσόγειο και να βρεθούμε έτσι ένα ποιοτικό σκαλί πάνω από τους ανταγωνιστές μας.

Να το κάνουμε brand δηλαδή.

Για να εξηγήσουμε λοιπόν τι σημαίνει Greek Summer χρησιμοποιούμε μια ήδη γνωστή έκφραση αλλά την κάνουμε δική μας δίνοντάς της ελληνικό περιεχόμενο. Greek summer state of mind is…να είσαι με ανθρώπους που αγαπάς, συνδεδεμένος με τη φύση και να νιώθεις ελευθερία.

Τα συναισθήματα που δημιουργεί το ελληνικό καλοκαίρι είναι ακριβώς τα συναισθήματα που έχει ανάγκη να νιώσει ο πλανήτης μετά τον κοροναϊό!

Αυτόματα, ο ξένος που βλέπει το σποτ νιώθεi μέσα του τη διαφορά του Greek Summer από τα υπόλοιπα summer.

Αυτό δηλαδή που έπρεπε να πετύχουμε μέσα σε αυτά τα 40 δευτερόλεπτα.

Το 1959, ο Αλμπέρ Καμύ μεθυσμένος από τα καλοκαίρια της Λέσβου έγραφε: «βαθιά στην καρδιά του χειμώνα ανακάλυψα μέσα μου ένα ανίκητο καλοκαίρι.»

Το συναίσθημα αυτής της φράσης θέλαμε να νιώσει ο ξένος θεατής του σποτ και νομίζω ότι το μεταδώσαμε.

Ελπίζω μόνο τώρα να μην ξεσηκωθούν οι κληρονόμοι του Καμύ».

ΣΥΡΙΖΑ: «Αντιγραφή» το σποτ για τον τουρισμό»

 

Ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης έκανε λόγο για «αντιγραφή», κατηγορώντας παράλληλα την κυβέρνηση για απευθείας ανάθεση της εκστρατείας σε ιδιωτική εταιρεία μετά από παράκαμψη του ΕΟΤ, «για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών».

Ολόκληρη η ανάρτηση του κ. Χαρίτση

«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το «μεγαλειώδες» project του για τον ελληνικό τουρισμό.

»Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και προχώρησε σε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!

»Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας.»