Skip to main content

Ζέρβας: Παραλίγο θα βλέπαμε λεωφορεία από ταινία της Βουγιουκλάκη

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης υπεραμύνθηκε τις ενέργειές του στο ζήτημα του ΟΑΣΘ - Τι ζήτησε από τον Μητσοτάκη και τι είπε για τα αστικά από τη Λειψία

Το θέμα του ΟΑΣΘ έθεσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας κατά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, το περασμένο Σάββατο στο Διοικητήριο.

Όπως ανέφερε ο δήμαρχος, «η βελτίωση που αρχίζει, πρέπει να γίνεται να επιταχυνθεί, ώστε και σήμερα που υπάρχει το lockdown αλλά κυρίως την επόμενη μέρα, που πιθανότατα να υπάρχει μια χαλάρωση και θα κυκλοφορεί περισσότερος κόσμος αλλά το ιικό φορτίο θα υπάρχει, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για να έχουμε λύση στο θέμα των μετακινήσεων».

Ο κ. Ζέρβας κατά την τοποθέτησή του στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου υπεραμύνθηκε των ενεργειών του στο ζήτημα του ΟΑΣΘ. «Όταν ανέλαβε τη διοίκηση του δήμου, το μείζον πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών δεν το έβαλα κάτω από το χαλί. Πρότεινα συγκεκριμένες προσωρινές λύσεις. Και χαίρομαι που κυκλοφορούν τώρα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, που βλέπω παλαιότερα λεωφορεία να έχουν αποσυρθεί και να κυκλοφορούν πολύ πιο σύγχρονα αυτά που παραληφθεί μέσω του leasing. Ζήτησα να επιταχυνθεί η διαδικασία για τη μίσθωση με το leasing περισσότερων λεωφορείων, όπως και σύντονα να έχουμε τακτοποίηση του θέματος για το νέο φορέα που θα αναλάβει το μεταφορικό έργο της πόλης», σημείωσε.

Για τα λεωφορεία από Λειψία και την ανάφλεξη στον Χορτιάτη

Αναφερόμενος στα λεωφορεία από τη Λειψία, τόνισε ότι «δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί αυτά που λέγονται και γράφονται. «Οι ίδιοι που δεν είχαν πρόβλημα να κυκλοφορούν όλες αυτές οι σαραπατράκες, ηλικίας 20 – 25 ετών, που έμεναν στη μέση του δρόμου. Περίμενα κάποια στιγμή να δω και τα λεωφορεία από την ταινία «Τα χτυποκάρδια στο θρανίο», με την Αλίκη Βουγιουκλάκη να κυκλοφορούν στην πόλη μου. Και τα λεωφορεία που ήρθαν από τη Λειψία, ξαφνικά έγιναν αυτοφλεγόμενα, επικίνδυνα και αυτά με ποιον τρόπο. Όταν κάποιο λεωφορεία από αυτά σε πλήρη αναντιστοιχία με το χρησιδάνειο που υπογράψαμε με τον ΟΑΣΘ βρέθηκε να εκτελεί ένα δρομολόγιο, άσχετο, μεταμεσονύχτιο, στην περιοχή του Χορτιάτη, όταν το συμφωνητικό προέβλεπε ότι τα λεωφορεία αυτά θα κάνουν μεταφορικό έργο εντός των ορίων του δήμου Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε.

Ο κ. Ζέρβας πέρασε στην αντεπίθεση, σημειώνοντας πως όλοι αυτοί «που φρόντισαν να εξαθλιώσουν τον ΟΑΣΘ, που δεν τον εξυγιάνουν τον ΟΑΣΘ, όταν αυτοί κάναν συμβάσεις που έχουν καταπέσει στην Ανεξάρτητη Αρχή γιατί παραβιαζόταν διατάξεις, έρχονται και μας κουνάν το δάκτυλο. Αυτοί οι οποίοι έκαναν εγκαίνια με μουσαμάδες, που κυκλοφορούσαν λεωφορεία από την ιστορία, από το απώτερο παρελθόν της πόλης, έρχονται και κάνουν πόλεμο σε οποιαδήποτε προσπάθεια γίνεται για την εξυγίανση του ΟΑΣΘ», σημείωσε, τονίζοντας ότι «εμείς θα προσφέρουμε λύσεις, κάποιοι άλλοι επιλέγουν να κουνάν το δάκτυλο και να κατηγορούν».

Πυρά από Νοτοπούλου

Άμεση ήταν η απάντηση από την επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» Κατερίνα Νοτοπούλου, η οποία αναφέρθηκε στα όσα έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα του ΟΑΣΘ.

«Ακούσαμε για άλλη μια φορά τον κ. Ζέρβα να μας προκαλεί δυσάρεστα για το θέμα του ΟΑΣΘ. Ο ΟΑΣΘ και οι οδικές μεταφορές και συγκοινωνίες δεν θα υπήρχαν στην πόλη. Όσοι εκμεταλλεύτηκαν τον ΟΑΣΘ οικονομικά, πολιτικά, αυτοδιοικητικά ρουσφετολογικά τα τελευταία 60 χρόνια σήμερα θεωρούν ότι ο ΟΑΣΘ δημιουργήθηκε το 2017. Ό,τι γινόταν 60 χρόνια γίνεται και σήμερα. Άφησαν λεωφορεία 20ετίας, ενώ πουλούσαν τα 12ετίας για παλιοσίδερα. 394 λεωφορεία πουλήθηκαν για 570 ευρώ το ένα, 12 ετών, γι’ αυτό είχαμε τις σακαράκες», τόνισε η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» Κατερίνα Νοτοπούλου.

Αναφέρθηκε στον διαγωνισμό που έγινε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ «για 350 λεωφορεία ολοκαινούργια λεωφορεία, οικολογικά με τη συντήρηση μέσα κι εσείς πρωτοστατήσατε και τολμάτε να μιλάτε σήμερα για να σταματήσει διαγωνισμός».

«Γιατί; Γιατί στερήσατε από την πόλη 350 καινούργια λεωφορεία. Ας μας το εξηγήσει κάποιες. Ξεχνάτε επίσης να αναφέρετε ότι βρήκαμε 730 ευρώ στο ταμείο αντί για 37 εκατομμύρια. Αυτά ξεχνάτε να τα πείτε. Το ότι δεν αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας είναι γνωστό. Το ότι σήμερα όμως που συζητούμε για το τεχνικό πρόγραμμα, τις υποδομές δηλαδή του δήμου και το σχέδιο της επόμενης μέρας εξακολουθείτε να κοροϊδεύετε τους Θεσσαλονικείς, αντί να ζητήσετε μία συγγνώμη και να σηκώσετε τα μανίκια, να ανασκουμπωθείτε και να κάνετε καμιά δουλειά είναι πραγματικά αδιανόητο και εξωφρενικό. Είναι εγκληματικό για την πόλη».