Skip to main content

Το ΕΕΘ κοντά στον επαγγελματία με portal συμβουλευτικών υπηρεσιών

Ανοικτή για τους επαγγελματίες η εφαρμογή που είναι προσβάσιμη με κωδικό και εξασφαλίζει προστασία δεδομένων. Τι θα προσφέρει.

Απλά και άμεσα φτάνει πλέον κοντά σε όλους τους επαγγελματίες του νομού Θεσσαλονίκης το ΕΕΘ, εγκαινιάζοντας και διαδικτυακά την παροχή υπεύθυνης ενημέρωσης, μέσω του portal των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών.

Με το portal - εφαρμογή που πρότεινε η Αναπτυξιακή Εταιρεία του ΕΕΘ και υιοθέτησε η διοίκηση του Επιμελητηρίου - θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στα πολλά και φλέγοντα θέματα που απασχολούν τους επαγγελματίες, όπως είναι οι εργατικές διαφορές, η ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών, τα φορολογικά και συνταξιοδοτικά ζητήματα  καθώς, όπως επισημάνθηκε, είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των ελευθέρων επαγγελματιών που χρωστάει εισφορές και λόγω οφειλών δεν μπορεί να μπορεί να βγει στη σύνταξη.

Όπως είπε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, η διοίκηση του Επιμελητηρίου, που ήδη τρέχει μέσω συμβούλων ενημερωτικές συναντήσεις για τα μέλη της, θέλει με το portal να έρθει πιο κοντά σε όλους τους επαγγελματίες του νομού Θεσσαλονίκης.

Παρουσιάζοντας το νέο portal o αντιπρόεδρος της Αναπτυξιακής κ. Λ. Σαββίδης και ο εκπρόσωπος της SGA κ. Αβραμίδης, που ανέπτυξε την εφαρμογή, είπαν ότι πρόσβαση στην ηλεκτρονική συμβουλευτική υπηρεσία θα έχουν οι επαγγελματίες τόσο μέσω του site του ΕΕΘ, όσο και μέσω του site της Αναπτυξιακής. Μάλιστα ο κ. Ζορπίδης είπε, ότι ακόμη και οι επαγγελματίες που δεν είναι ταμειακά ενήμεροι στο ΕΕΘ αλλά έχουν καταβάλλει τη συνδρομή τους στο ΓΕΜΗ, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο portal, γιατί έτσι θα τους δοθεί η δυνατότητα να γνωρίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει το Επιμελητήριο.

Τρόπος λειτουργία του portal

Ο επαγγελματίας, με τον κωδικό που θα έχει, θα απευθύνει μήνυμα στον αρμόδιο σύμβουλο, μήνυμα στο οποίο δεν θα έχει πρόσβαση άλλος χρήστης του portal και θα ειδοποιείται για την απάντηση που θα δίδεται. Τονίσθηκε ότι έχει ληφθεί μέριμνα για την απόλυτη προστασία των δεδομένων και πληροφοριών που θα ανταλλάσσονται, ενώ σταδιακά, με την επεξεργασία των ερωταπαντήσεων θα δημιουργηθεί και μία πολύ χρήσιμη τράπεζα πληροφοριών.

Παράλληλα με την ηλεκτρονική συμβουλευτική υπηρεσία, το ΕΕΘ θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις συναντήσεις που γίνονται δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη και Πέμπτη μεταξύ 19:00 και 20:30 και στις οποίες, εντός του 2018 και ως σήμερα, έχουν συμμετάσχει περί τα 130 άτομα, όπως είπε ο κ. Γιάννης Σωπασής, σύμβουλος του ΕΕΘ σε θέματα ασφαλιστικά. Σημειώνεται ότι για θέματα φορολογικά συμβουλεύει του επαγγελματίες ο κ. Δόβελλος, σε ζητήματα που αφορούν προγράμματα συμβουλές παρέχει ο διευθυντής του ΕΕΘ κ. Π. Καζαντζίδης, ενώ νομικές συμβουλές δίνει ο κ. Ρ. Δημητρόπουλος.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου ο κ. Ζορπίδης ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος και στις εκλογές για το Περιφερειακό Συμβούλιο Επιμελητηρίων Κ. Μακεδονίας, που θα πραγματοποιηθούνε την ερχόμενη Δευτέρα. Με τη συμμετοχή του στο Περιφερειακό Συμβούλιο, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου πιστεύει ότι θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον ρόλο του ΕΕΘ, του μεγαλυτέρου Επιμελητηρίου το οποίο έχει και μεγάλη ευθύνη στην ανάδειξη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες της Μακεδονίας, όπως είναι τα προβλήματα που προκύπτουν από τη Συμφωνία των Πρεσπών και τη χρήση του επιθέτου ¨μακεδονικός- η- ο¨ στις επωνυμίες επιχειρήσεων και brand names προϊόντων.