Skip to main content

«Θεατρικοί Βηματισμοί» από 2 έως 13 Φεβρουαρίου στην Καλαμαριά

Διοργανώνεται στο πλαίσιο των Θεατρικών Κύκλων East End του δήμου Καλαμαριάς και διαρκεί από τις 2 έως τις 13 Φεβρουαρίου στο Θέατρο Μελίνα Μερκούρη.

Επτά θεατρικά έργα θα παρουσιαστούν στο Φεστιβάλ «Θεατρικοί Βηματισμοί στην Καλαμαριά» που διοργανώνεται στο πλαίσιο των Θεατρικών Κύκλων East End του δήμου Καλαμαριάς, και διαρκεί από τις 2 έως τις 13 Φεβρουαρίου στο Θέατρο Μελίνα Μερκούρη

«Ίσως να είναι λίγο οξύμωρο μα μια προσπάθεια μεταφοράς της θεατρικής σκηνής της πόλης από το κέντρο, ανατολικότερα στην Καλαμαριά δεν μπορεί παρά να θεωρείται μια ενέργεια στοχευμένης καλλιτεχνικής αποκέντρωσης, παρά το ρίσκο που ενέχει τούτη η απόφαση. Θέατρο σημαίνει γνωριζόμαστε και εμείς αυτές τις 15 ημέρες περίπου, 15 ημέρες γεμάτες καλές θεατρικές παραστάσεις, αυτό θα επιδιώξουμε. Να γνωριστούμε και να δημιουργήσουμε την «μαγιά» για έναν θεσμό που κάθε χρόνο τέτοια εποχή θα αναδεικνύει την Καλαμαριά πρωταγωνίστρια σε μια θεατρική γιορτή σ ένα θέατρο, το θέατρο «Μελίνα Μερκούρη» ιδανικό χώρο υλοποίησης μιας τόσο φιλόδοξης προσπάθειας μα συνάμα και όμορφης προσπάθειας» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι διοργανωτές του Φεστιβάλ.

Ακολουθεί το πρόγραμμα:

ΠΕΜΠΤΗ 2 & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
“La cocinera” σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Παπαδόπουλου με τους: Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Μπάμπη Χατζιδάκη, Μίλτο Σαμαρά, Μαρία Δερεμπέ, Δώρα Θωμοπούλου

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00 & ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 19.00
«Faith» σε σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη με τους Ζέτα Δούκα και Παναγιώτη Μπουγιούρη

ΔΕΥΤΕΡΑ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«Μετά την Βάρκιζα» της Σοφίας Αδαμίδου με τους Θεοδώρα Σιάρκου, Τσαμπίκα Φεσάκη, Ειρήνη Πολυδώρου, Μάνο Κωστή, Σάββα Πογιατζή, Κωστή Σαββιδάκη

ΤΡΙΤΗ 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«Οι αταίριαστοι» σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Μητρούση με αφηγητή τον Μιχάλη Μητρούση και τους Μαρία Φραγιουδάκη και Γιώργο Μπόγο

ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 20.00
Μαγνητοσκοπημένη προβολή της παράστασης «Μένγκελε» του Θανάση Τριαρίδη με τους Λάζαρο Γεωργακόπουλο και Μυρτώ Αλικάκη. Ακολουθεί συζήτηση με τον συγγραφέα της παράστασης Θανάση Τριαρίδη

ΠΕΜΠΤΗ 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«Το αμάρτημα της μητρός μου» του Γ. Βιζυηνού σε σκηνοθεσία του Δήμου Αβδελιώδη με την Αγάπη Μανουρά και τον Θεμιστοκλή Καρποδίνη

ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«Στουρνάρα & Πατησίων γωνία» σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Γκώνη και μουσική επί σκηνής του Γιώργου Ανδρέου. Με τις Γιώτα Νέγκα, Ελένη Κοκκίδου, Κορίνα Λεγάκη και Μυρτώ Γκώνη

Τιμές εισιτηρίων παραστάσεων: 13 ευρώ γενική είσοδος & 10 ευρώ φοιτητικό - ανέργων,
Δωρεάν είσοδος σε Α.Μ.Ε.Α
Προπώληση εισιτηρίων: Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη», Τ. 2310458591
Πληροφορίες- Κρατήσεις : Αρβανιτίδου Χρύσα, Τ. 2310-257218

Περιλήψεις των έργων

La cocinera

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου πρωταγωνιστεί σε ένα έργο για την ιστορία της Κούβας μετά την Επανάσταση μέσα από τον αγώνα μιας γυναίκας, που παρουσιάζεται στις 2 και 3 Φεβρουαρίου στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη», στα πλαίσια των Θεατρικών Κύκλων West End του Δήμου Καλαμαριάς και των «Θεατρικών Βηματισμών στην Καλαμαριά».
Το έργο αρχίζει την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 1959. Την βραδιά που ο Φιντέλ Κάστρο προελαύνει στην Αβάνα. Την ίδια εκείνη βραδιά, πολλοί υποστηρικτές του δικτάτορα Μπατίστα, μαζί και η εύπορη Άντρια με τον σύζυγο και το αγέννητο παιδί τους, ειδοποιημένοι από το καθεστώς που καταρρέει, εγκαταλείπουν άρον-άρον την Κούβα για να καταφύγουν στην ασφάλεια των απέναντι ακτών της Φλόριντα. Πριν φύγει, η Άντρια ορκίζει την πιστή μαγείρισσα της οικογένειας να μην εγκαταλείψει το αρχοντικό της, να διαφυλάξει άθικτη την περιουσία της οικογένειας και να μην επιτρέψει σε κανέναν να πατήσει το πόδι του εκεί μέχρι η Άντρια και η οικογένειά της να ξαναγυρίσουν. Η οικογένεια φεύγει και η Cocinera μένει πιστή στον όρκο της για τα επόμενα σαράντα χρόνια!

Την παράσταση σκηνοθετεί ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος με την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στον ομώνυμο ρόλο.

Παίζουν οι: 


Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Μπάμπης Χατζηδάκης, Δώρα Θωμοπούλου, Μίλτος Σαμαράς, Μαρία Δερεμπέ



Συντελεστές:


Μετάφραση, προσαρμογή: Μαργαρίτα Δαλαμάγκα-Καλογήρου
Σκηνοθεσία, επιμέλεια μουσικής: Λεωνίδας Παπαδόπουλος
Σκηνογραφία: Όλγα Ντέντα 
Ενδυματολογική Επιμέλεια: Αλέξης Φούκος 
Βοηθός Ενδυματολόγου: Αλεξία Μπελογιάννη 
Χορογραφίες: Στέφανος Χατζηγεωργίου, Quickstep
 Video: Νικήτας Χάσκας


Faith

Τι σημαίνει αληθινή πίστη ανάμεσα σε ένα ζευγάρι; Πόσο εύκολα μπορεί να χαθεί; Τι είμαστε διατεθειμένοι να θυσιάσουμε, για να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μας;

Το πρωτοποριακό για την εποχή του έργο της Kate Robin ανεβαίνει στις 4 και 5 Φεβρουαρίου στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη», στα πλαίσια των Θεατρικών Κύκλων West End του Δήμου Καλαμαριάς και των «Θεατρικών Βηματισμών στην Καλαμαριά», σε απόδοση και σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη, για να μας αποδείξει ότι όλα είναι δυνατά στην αγάπη και τον έρωτα!

Η συγγραφέας μπαίνει βαθιά στη ψυχοσύνθεση ενός πληγωμένου ζευγαριού και παρακολουθεί βήμα βήμα τις αντιδράσεις τους, σε ένα παιχνίδι επιβολής και αλλεπάλληλων συναισθηματικών συγκρούσεων και εναλλαγών που οδηγούν σε ένα θεαματικό φινάλε.

O Κεν και η Λίζα, μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης ανακαλύπτουν πως η σχέση τους βρίσκεται σε αδιέξοδο και ανάμεσα τους υπάρχουν μυστικά και ψέματα. Εκείνη, συντηρητική Νεοϋορκέζα ψυχοθεραπεύτρια, αφοσιωμένη στη σχέση τους κι εκείνος μποέμ κινηματογραφιστής… Όταν έρχεται η πρώτη αποκάλυψη, η ρωγμή  είναι καταλυτική. Πώς εκείνος θα καταφέρει να επουλώσει τις πληγές και να ξανακερδίσει την χαμένη εμπιστοσύνη της; Tι θα επακολουθήσει όταν συναινέσουν να μπει ανάμεσα τους κριτής σε αυτή τη «μάχη» μια κάμερα που θα τους παρακολουθεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο; Θα κερδίσουν τη χαμένη ελευθερία ή θα μπουν σε μια νέα φυλακή; Ένα παιχνίδι όπου ο έρωτας δείχνει αγεφύρωτος, αλλά η αληθινή αγάπη είναι γέφυρα, που στο τέλος θα ενώσει τις ψυχές τους.

Σημείωμα σκηνοθέτη

Το «intrigue with Faye» το οποίο αποφάσισα να μετονομάσω χαρακτηριστικά σε «faith», είναι ένα σύγχρονο έργο σχέσεων γραμμένο από την γνωστή στο τηλεοπτικό κοινό συγγραφέα και παραγωγό του "Six Feet Under" Kate Robin, που είναι το πρώτο της έργο και είχα την τύχη να το παρακολουθήσω στην επίσημη πρεμιέρα του στη Νέα Υόρκη το 2013, με πρωταγωνιστές τους γνωστούς τηλεοπτικούς σταρ Benjamin Bratt και Julianna Marguiles. Αυτό που με εντυπωσίασε και αποφάσισα να το ανεβάσω στην Ελλάδα ήταν ότι μίλησε στο συναίσθημά μου και είδα σε πολλούς από τους διαλόγους τον εαυτό μου σε αρκετές σχέσεις μου. Στο έργο της Kate Robin οι παίκτες μπαίνουν στη μάχη οπλισμένοι με λεκτικές φαρέτρες και προσπαθούν να επουλώσουν πληγές και τραύματα του παρελθόντος, όταν αποκαλύπτονται ψέματα και απιστίες και αποφασίζουν να ακολουθήσουν το μονοπάτι της αγάπης, ξεπερνώντας τα εμπόδια του έρωτα και της απιστίας με έναν ανορθόδοξο τρόπο. Τοποθετούν μια κάμερα στην 24ωρη καθημερινότητα τους παρακολουθώντας την προσωπική ζωή ο ένας του άλλου και αναλύοντας τα συναισθήματα που τους προκαλούν οι εικόνες που βλέπουν. Τέλος, θα έλεγα ότι το έργο ήταν προάγγελος της σημερινής εποχής όπου τα social media κυριαρχούν και όλοι έχουν την ανάγκη να μοιραστούν την προσωπική τους ζωή μέσα από μια κάμερα!

Πρωταγωνιστούν : Ζέτα Δούκα και Παναγιώτης Μπουγιούρης

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Κείμενο: Kate Robin
Απόδοση-Σκηνοθεσία-Μουσική επιμέλεια: Γιώργος Βάλαρης
Σκηνικά: Διονύσης Χριστοφιλογιάννης
Κοστούμια: Αλέξης Φούκος
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Video art: Βασίλης Αντωνιάδης (filmskin)
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Ειδικός συνεργάτης: Ντίνος Λέλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Καλλιόπη Κοτζαηλία
Γραφιστικά: Ρούλα Δανιήλ
Παραγωγή: Φιλοθέατον Ε.Ε.

Μετά την Βάρκιζα

Το έργο «Μετά την Βάρκιζα» του Μυρώδη Αδαμίδη παρουσιάστηκε από τις 20 Γενάρη στο θέατρο «Αλκμήνη» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου, με την Θεοδώρα Σιάρκου στο ρόλο της μάνας. Στις 6 Φεβρουαρίου η Θεσσαλονίκη το υποδέχεται στα πλαίσια των Θεατρικών κύκλων East End του Δήμου Καλαμαριάς και των «Θεατρικών Βηματισμών στην Καλαμαριά», στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη».

Λίγο πριν ξεσπάσει επίσημα ο εμφύλιος πόλεμος, μια μάνα-χήρα, βρίσκεται αντιμέτωπη με τις διαφορετικές πολιτικές πεποιθήσεις των δυο γιών της. Προσπαθεί να συμφιλιώσει τα παιδιά της, τους συστήνει ουδετερότητα, παροτρύνει τον μεγάλο γιό να υπογράψει Δήλωση για να μην τον κυνηγούν, παρακαλεί τον μικρό να δεχθεί τις διαφορετικές ιδέες του αδελφού του, ενώ συμβουλεύει τη μικρή της κόρη να μην ανακατεύεται. Όμως, τα γεγονότα σύντομα μετατρέπουν την ελπίδα σε εφιάλτη, την αγάπη σε φόβο και τον φόβο σε συμφορά. Με ρεαλιστική, λιτή γραφή ο συγγραφέας αντλώντας υλικό από μια πραγματική ιστορία - μία από τις πολλές συγκλονιστικές καταστάσεις που βίωσε ο λαός μας - πλάθει ένα συγκινητικό, ανθρώπινο και ταυτόχρονα πολιτικό δράμα. Μία από τις πολλές συγκινητικές αληθινές ιστορίες του εμφυλίου πολέμου, που μπορεί σήμερα κάποιος να διηγηθεί στα παιδιά ή στα εγγόνια του. Μια ιστορία από αυτές που διεκδικούν τον δικό τους χώρο, προσφέροντας ως αντίδωρο το αμυδρό φως της ελπίδας, μια ιστορία από αυτές που χαράχτηκαν ανεξίτηλα στο «σώμα» της κοινωνικής και ιστορικής «μνήμης». Μια ιστορία που φωτίζει την αγωνία του ανθρώπου και όλες τις μεγάλες οδύνες του. Οι ήρωες του σε ένα διαρκή αγώνα ζωής και θανάτου, με την ελπίδα να πεθαίνει και να ανασταίνεται.
Στο σημείωμά του στο πρόγραμμα της παράστασης ο συγγραφέας Μυρώδης Αδαμίδης γράφει: «Είναι αλήθεια: "Η μνήμη όπου και να την αγγίξεις πονεί" (Σεφέρης), όμως «Βίγλα αψηλή στα φρένα μας η μνήμη» (Καζαντζάκης). Αυτές οι αλήθειες συνηγόρησαν στο να σας διηγηθώ μια ιστορία όπως την άκουγα παιδί, αντί για παραμύθια με μάγισσες, δράκους και ιππότες, πρίγκιπες και βασιλοπούλες. Μια αληθινή ιστορία που στην μικρή κοινωνία του χωριού μου απέκτησε μεγάλη σημασία και 70 χρόνια μετά έρχεται στη θεατρική σκηνή, ως μάρτυρας των καιρών, να επιβεβαιώσει ότι οι λαοί που δεν διδάσκονται από το παρελθόν, είναι καταδικασμένοι να το ξαναζήσουν. Με το έργο αυτό επιχειρώ να καταθέσω απλώς αυτό που μου αναλογεί, αυτό που μέσα μου επιμένει να με συγκλονίζει. Πόνος, περηφάνια, μνήμη, προβληματισμός. Η Ελλάδα και η πρόσφατη ιστορία της. Η δύναμη του καλού και οι "δαίμονες" του κακού. Οι αγωνιστές και οι πατριδοκάπηλοι διώκτες τους. Η ζωή και ο θάνατος».

Διάρκεια: 100΄ λεπτά

Παίζουν οι:

Θεοδώρα Σιάρκου, Μάνος Κωστής, Ειρήνη Πολυδώρου, Κωστής Σαββιδάκης, Τσαμπίκα Φεσάκη και Σάββας Πογιατζής..

Συντελεστες:

Σκηνοθεσία, φωτισμοί: Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος
Μουσική: Τάσος Σωτηράκης
Βοηθοί σκηνοθέτη: Κωστής Σαββιδάκης και Άννυ Ζερβού
Παραγωγή: Οψεις Πολιτισμού
Εκτέλεση παραγωγής: Σοφία Αδαμίδου και Θέατρο «Συν Κάτι»

Οι αταίριαστοι

Η μουσικοθεατρική ομάδα «Μιούζικαλ Τσέπης» του Μιχάλη Μητρούση παρουσιάζει την παράσταση: «Μαίριλυν – Μίλλερ: οι αταίριαστοι».

Αν νομίζετε πως θα δείτε άλλη μία παράσταση, γελιέστε! Ναι, θα γελάσετε. Και θα συγκινηθείτε. Και θα μάθετε τα πάντα (σχεδόν!) για τη μικρή Νόρμα-Τζην (κατά κόσμον Μαίριλυν Μονρό) που έγινε το πιο μεγάλο αστέρι στην ιστορία του σινεμά και όχι μόνο… «Μαίριλυν – Μίλλερ: Οι Αταίριαστοι». Μια παράσταση τόσο αληθινή…όσο και…φανταστική!
«Το να ονειρεύομαι να γίνω ηθοποιός, είναι πιο συναρπαστικό από το να είμαι».
«Ήταν μια γυναίκα στοιχειωμένη από τα φαντάσματα μιας δυστυχισμένης παιδικής ηλικίας, την οποία δεν κατάφερε να βάλει ποτέ πίσω της και να δει τον κόσμο σαν αναγεννημένη ενήλικη. […] Ήταν η πιο δυστυχισμένη γυναίκα που γνώρισα ποτέ στη ζωή μου».
«Μαίριλυν – Μίλλερ: οι αταίριαστοι». Μια παράσταση αληθινή σαν ψέμα.

Διάρκεια: 70 λεπτά

Συντελεστές
Κείμενο: Μαρία Φραγκουδάκη
Σκηνικά-κοστούμια: Μιχάλης Μητρούσης
Σκηνοθεσία: Μιχάλης Μητρούσης
Ενορχήστρωση τραγουδιών: Γιάννης Μιχαήλ

Παίζουν οι ηθοποιοί:
Αφηγητής: Μιχάλης Μητρούσης
Άρθουρ Μίλλερ – δημοσιογράφος- Μπομπ: Γιώργος Μπούγος
Μαίριλυν Μονρόε: Μαρία Φραγκουδάκη

Το αμάρτημα της μητρός μου

«Το Αμάρτημα της Μητρός μου» του Γεωργίου Βιζυηνού είναι ένα από τα αριστουργηματικά διηγήματα της ελληνικής πεζογραφίας κι ένα σπάνιο κείμενο για την παγκόσμια λογοτεχνία, από το οποίο εμπνεύστηκε για ακόμα μια φορά ο ταλαντούχος Δήμος Αβδελιώδης.

Tο έργο αυτό του Βιζυηνού, έχει τη δομή ενός αρχαίου δράματος, εμπλουτισμένου με τα πρώιμα ψυχαναλυτικά στοιχεία που αφομοίωσε κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Γοτίγγη της Γερμανίας και ενσωμάτωσε δημιουργικά στο έργο του, xωρίς να χάνει καθόλου τον γειωμένο λαïκό χαρακτήρα του .
Ο Γιός και η Μητέρα του έργου, έχουν όλα τα στοιχεία των τραγικών ηρώων που εμπλέκονται σε ένα τραγικό συμβάν από τη Μοίρα. Το μόνο που μπορούν να πράξουν οι ίδιοι συνειδητά είναι να κατανοήσουν βαθειά ο ένας τον άλλο ,για να επέλθει στο τέλος η συγχώρηση, σαν λύση και σαν κάθαρση.

Το αυτοβιογραφικό αυτό διήγημα αναφέρεται στις απελπισμένες αλλά μάταιες προσπάθειες της Μητέρας του Βιζυηνού να σώσει από το θάνατο το άρρωστο, μικρό της κορίτσι.
Οι ενοχές της απώλειας ακολούθως, την ωθούν σε δυο αλλεπάλληλες υιοθεσίες κοριτσιών, που γίνονται όμως η αιτία να παραμεληθούν τα άλλα τρία ορφανά από πατέρα αγόρια της, και να στερηθούν των φροντίδων της. Όταν μεγαλώνουν και γίνονται άνδρες, δεν μπορούν ακόμα να κατανοήσουν αυτή την άστοχη εμμονή, της μητέρας τους.
Αργότερα, ύστερα από χρόνια, επιστρέφοντας από τις σπουδές του στη Γερμανία ο μεσαίος της γιός, ο ίδιος ο συγγραφέας, μαθαίνει έκπληκτος από τη μητέρα του, το τραγικό μυστικό της.

Ο Γεώργιος Βιζυηνός επιζητά την αμοιβαία κατανόηση και συγχώρεση από τη μητέρα του, αποκαλύπτοντας ο ίδιος την πιο βαθιά του πληγή, όταν ακούει μικρός μέσα στην εκκλησία να παρακαλάει τον θεό να πάρει εκείνον, αντί της βαρέως ασθενούσης αδελφής του.
Πρόκειται για μια τραγικού χαρακτήρα διπλή εξομολόγηση, που ενώ συνήθως κρύβεται επιμελώς στο σκοτάδι, εδώ βγαίνει στο φώς, και περνώντας αγέρωχα ανάμεσα από τις συμπληγάδες της ηθογραφίας και της ηθικογραφίας, γίνεται λόγος δημόσιος και λυτρωτικός, χάρη στο πνεύμα ενός πολύ μεγάλου συγγραφέα.
Ενός πνεύματος, που έχει συμπεριλάβει και αφομοιώσει μέσα σε όλο το πεζογραφικό του έργο, τα στοιχεία ενός ζωντανού και πηγαίου λαϊκού πολιτισμού που εμπεριέχει τις δυνάμεις της ζωής και της πίστης, να υπερνικούν τις δυνάμεις του θανάτου και της φθοράς.

Συντελεστές:
Σκηνικός χώρος–διδασκαλία ερμηνείας: Δήμος Αβδελιώδης
Θεατρική προσαρμογή – σκηνοθεσία: Δήμος Αβδελιώδης
Ερμηνεύουν: Θεμιστοκλής Καρποδίνης , Αγάπη Μανουρά
Μουσική: Βαγγέλης Γιαννάκης
Παραγωγή: anagnorisis Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Θεάτρου Κινηματογράφου

Κριτική:

Στην παράσταση του Δήμου Αβδελιώδη κυριαρχεί η μουσικότητα του λόγου, αφήνοντας τον θεατή να φανταστεί την όψη και να πλάσει τις δικές του εικόνες. Η σκηνή άδεια, μόνο ο φωτισμός «γεμίζει» τον χώρο προβάλλοντας τις σκιές των δύο ηθοποιών στους τοίχους. Ο σκηνοθέτης διαβάζει το κείμενο σαν παρτιτούρα, η παραμικρή ανάσα και παύση είναι μελετημένη στη λεπτομέρεια. Η διδασκαλία του θέλει τις ερμηνείες να κρατούν αποστάσεις από συναισθηματική εμπλοκή, να παραμένουν στο επίπεδο της αφήγησης και να μην οδηγούνται στην απόλυτη ενσάρκωση των προσώπων.

Στουρνάρα & Πατησίων γωνία

Ο Θοδωρής Γκόνης (ένας Νότιος που θητεύει στο Βορρά) κι ο Γιώργος Ανδρέου (ένας Βόρειος που θητεύει στο Νότο) διατηρούν εδώ και χρόνια συνομιλία (δημόσια κι ιδιωτική) με καρπούς κείμενα, στίχους και μουσικές.

Αποφάσισαν λοιπόν (επειδή το καλάθι βάρυνε) να δεχτούν μια πρόταση της Μαργαρίτας Μυτιληναίου και να παρουσιάσουν μετά από το θέατρο «Άλφα  Ιδέα», στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη», ένα χορταστικό κομμάτι από την κοινή τους δημιουργική παραγωγή.

Οκτώ θεατρικοί μονόλογοι και δεκατρία τραγούδια αποτελούν το υλικό της παράστασης «ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ & ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΓΩΝΙΑ».

Η Ελένη Κοκκίδου θα αναλάβει το...βάρος τεσσάρων θεατρικών μονολόγων και δύο τραγουδιών. Η Μυρτώ Γκόνη δύο μονολόγων. Οι άλλες κυρίες την ευθύνη των τραγουδιών ενώ τους εναπομείναντες δύο θεατρικούς μονολόγους θα ερμηνεύσει επί σκηνής ο συγγραφέας των μονολόγων, ποιητής των στίχων της παράστασης και σκηνοθέτης της Θοδωρής Γκόνης. Ο συνθέτης των τραγουδιών και των ορχηστρικών μουσικών της παράστασης Γιώργος Ανδρέου θα παίξει πιάνο. Κοντά του στο τσέλο ο Μιχάλης Πορφύρης. Τον ήχο φροντίζει ο Παναγιώτης Πετρονικολός.