Skip to main content

Το Καπάνι γιορτάζει την Πέμπτη και καλεί την πόλη σε νέα γνωριμία

Τώρα που το Καπάνι απέκτησε λογότυπο και τη δική του σήμανση, θέλει να παρουσιάσει την ξεχωριστή του ταυτότητα στους Θεσσαλονικείς.

Οι φορείς που συνεργάστηκαν για να αποκτήσει το Καπάνι ( Αγορά Βλάβη), το δικό του λογότυπο και την δική του ιδιαίτερη ταυτότητα, προσκαλούν τους πολίτες της Θεσσαλονίκης σε μία μεσημεριανή γνωριμία, με φαγητό, ποτό και μουσική, την Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου, μεταξύ 1 μ.μ. και 5 μ.μ..

Το λογότυπα για το Καπάνι δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ και σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και τοCreativity Platform, στο πλαίσιο του έργου «Design For Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Όσοι παρευρεθούν στη γιορτή της Πέμπτης θα έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήσητης καινοτόμας εφαρμογής Bubbllz (εφαρμογή για έξυπνα κινητά όπου μέσω web πλατφόρμας, δίνεται η δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις, οργανωμένες αγορές και brand, να διαφημίζονται στα social media μέσω περιεχομένου που παράγουν οι ίδιοι οι χρήστες) και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!

Ήδη στο πλαίσιο των εορτών όσοι πήγαν για ψώνια στο Καπάνι ή το επισκέφθηκαν, είχαν ευκαιρία να δουν την τοποθέτηση σήμανσης με τη νέα ταυτότητα στις εισόδους και σε κεντρικά σημεία της αγοράς, ενώ περίπου 80.000 σακούλες με το λογότυπο διανεμήθηκαν στα καταστήματα.

Επισημαίνεται ότι η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών προβολής της αγοράς Καπάνι έγινε με τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού (design) και με την ενεργό συμμετοχή των επαγγελματιών της αγοράς.